*Hát az előző párbajok nem úgy sikerültek, mint gondolta volna, de nem adja fel. Egyszer csak sikerül nyernie egy párbajt, ami lehet hogy most lesz, de ki tudja. Azt is lehet, hogy most is veszít. A szokásos reggeli meditálás, és az ebédidőben elfogyaszott tea után a farkasokkal tanácskozva érkezik az arénába.* - Sok sikert. * Mondja a lány mosolyogva. Mivel ő kezdi a párbajt, nem várja meg amíg ellenfele elkészül. Kezdés előtt még súg valamit a fehér farkasnak, aztán előhúzza a kardot.* - Fervenignis! *Próbálja ráolvasni a Sárkányölő kardra a varázslatot, aztán rohamra indul vele. Próbálja ott megsebezni az ellenfelét, ahol csak éri közben természetesen a védelemre is koncentrál.* ~ Egy, kettő...*Számolgatja az ellenfélre mért csapásokat. Mikor úgy gondolja, hogy eleget püfölte Yeot akkor visszatér oda, ahol az elején állt. * - Incontinens Medicor. *Mondja ki végül az azonnali gyógyítás varázsigéjét, ha kezelnie kellene a sérüléseit. Egy helyben áll mosolyogva, nem amolyan kedves mosollyal az arcán. A fél-tünde lány most inkább tűnik sunyinak, mintsem kedvesnek. De végig arra vár, hogy mikor térhet ki Yeo vaárzslatai elől.*
/ /1. Tűzpenge Elemi Harci Mágia másodlagos D6+1
2. Sárkányölő kard Sebzés D10+1
3. Azonnali gyógyítás Természetmágia elsődleges D8+2 (Egészség fülbevalója +1, A tigris bőrnadrágja +1 + Ezüstlevél karpánt)
Faggyúkorona Fejfedő. A számodra tiltott mágiaágak sokkal kevésbé sebeznek téged. Marathonon minden ilyen varázslat 3-mal kevesebbet sebez rajtad
A pontosság karszalagja Ha nem varázslattal támadsz, mindenképpen betalálsz, nincs pajzs ami védené, sem kitérés, sem pedig sebzés felfogás.
Zafír óvógyűrű Jelentősen befolyásolja a szerencsét, főleg harcban, mintha mindig meg tudnál menekülni az utolsó pillanatban. Jótékony aurája pedig bizonyos mértékben taszítja az átkokat
A reflexek csizmája Sokkal ügyesebb leszel, amikor rád varázsol valaki, vagy megtámad, javítja a kitérési esélyeidet. (+1 kitérés közelharci támadások ellen (fizikai, mágikus, képesség)
Egészség fülbevalója Minden gyógyító varázslat, vagy bájital plusz 1-et gyógyít.
Aranyében páncél 1 SFÉ. 30 %, hogy ha sötét teremtmény ellen harcolsz 4 SFÉ-vel fog bírni a páncél.
Faggyútérdvédő -3 sebzés, ha az ellenfeled számodra elsődleges mágiával támad rád
A tigris bőrnadrágja 10 %-kal csökken az ellenfél mágiaellenállása. Minden elsődleges mágiád 1-el jobban sebez
Sárkányölő kard Legendás fegyver, amivel azok is tudnak bánni, akik nem ismerik behatóan a harc művészetét. Komoly sebzést tud okozni bárkinek, de sárkányoknak leginkább. Sebzés D10+1, sárkányok ellen dupla sebzést kap.
A kárhozott bokalánca Aki téged támad bármilyen formában, sebződik 2-t. 15 %, hogy a téged ért mágikus támadást másfélszer olyan erősen vered vissza ellenfeledre. Egy általad választott képesség dobásaihoz +2.
Ezüstlevél karpánt 10% az esélye, hogy természetmágiás varázslat hatása duplázódik. //