Leírás | |
Staff | |
Ki van itt? | Jelenleg 14 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 14 vendég
Nincs
A legtöbb felhasználó (299 fő) Hétf. Okt. 28, 2024 3:55 am-kor volt itt.
|
Statistics | Összesen 2484 regisztrált felhasználónk van. Legújabb felhasználó: Sweet Krytal
Jelenleg összesen 505860 hozzászólás olvasható. in 1980 subjects
|
|
| Susan Watson Karakterprofilja | |
|
+5Evan Darian Hua Xiangfeng Emily Kyra Beawer Cirelin de Sovalon Kaen el Jericho 9 posters | |
Szerző | Üzenet |
---|
Vendég Vendég
| Tárgy: Susan Watson Karakterprofilja Pént. Aug. 26, 2011 9:32 am | |
| Karakterek:- Susan Watson - Sophia Nightwing - Lauren A. Fox - William Gartner - Michelle Blossom - April Quenell - Samara Redrick - Felicity EastwoodUseres infó Na hát rólam annyit kell tudni, hogy elég régóta vagyok az oldalon. Voltam már Diákképviselőtől IT-tag meg mindenféle posztoban, viszont most diák vagyok. Szerintem ez még egy jó hosszú ideig így is fog maradni. Mint fentebb lehet látni ők a karaktereim, nellondit nem írtam bele, sem az ex Dalmágia oktatót sem. Róluk fogok majd ide írkálni, legalábbis azt hiszem. Egyébként 96' tavaszán születtem, méghozzá Márciusban így horoszkópomat tekintve Kos vagyok... Nem tudom kinek mennyit mond. Sokan azt mondják nehéz természetem van, hát nem tudom. igazából én mindenkivel közvetlen vagyok, lehet ez a baj. Hamar a barátomnak tekintem az embereket és rohadt könnyű manipulálni... Alapjáraton kedves vagyok, szeretek pörögni egyszerűen nem tudok úgy létezni, hogy ne csináljak valamiből viccet. Ettől függetlenül lehet velem komolyan is kommunikálni. Elég sokan kedvelnek pont a nagyszám miatt, de vannak akik pont ezért utálnak. Néha túlságosan is őszinte vagyok, ami nem tetszik azt egyenesen az illető képébe mondom. Sajnáálom én ilyen vagyok, ha valami meg nem tetszik akkor nem kell velem beszélni ennyi. Kitérve a család meg egyéb baromságokra... Most megyek középiskolába, amit már nagyon várok kicsit félek is tőle, de... Hobbim a lovaglás