Párbaj szabályok:Akinek rúnamágia, illetve bájitaltan tiltott, azok nem használhatnak rúnázott, illetve bájitalos dolgokat. Tiltott mágiákat rúnával sem lehet belefoglalni tárgyakba, mert a tiltott mágia olyannyira taszítja az illetőt, hogy képtelen aktiválni, használni bármilyen módon.
A harcosoknak a fizikai fegyverek elsődleges mágiának minősülnek, tehát ugyanaz a kard egy harcos kezében többet sebez, mint annál, aki nem harcos. A rúnaköpeny, rúnapáncél, egyéb páncélok mivel ugyanazzal a képességgel bírnak nem kombinálhatóak össze, tehát vagy-vagy alapon mindenki csak az egyiket viheti magával, ennek fényében aki kettőt írt fel, ott lehúztuk az egyiket.
Fontos!
A párbajverseny lehetősége a mi nevünkhöz kötődik, tehát ez a dolog nem jogosít fel senkit sem arra, hogy mondjuk rendezzen egy négyes versenyt haveri alapon, vagy hasonló. Tartsátok tiszteletben azt, hogy nekünk ezzel a versennyel rengeteg munkánk van, de mégis úgymond átadjuk a köznek, mint játéklehetőséget. Játszhattok gyakorlás, szórakozás képpen 1-1 elleni párbajokat, de versenyi alapon nem. Ha ilyesmire kerül sor, akkor jó eséllyel azok, akik szervezték nem írhatnak többet a párbaj pástokhoz, és nem is indulhatnak semmilyen karival párbajversenyen többet.1. Végső szabály összefoglalás:Egy hozzászólás három fázisból áll: 1. távfegyver vagy tápolás, 2. mágikus, fizikai, vagy képességgel támadás, 3. védekezés vagy gyógyulás.
Körönként fordul a sorrend, tehát minden alkalommal a másik játékos a kezdő.
Kitérést, mágiaellenállásokat, tárgyakat célszerű egy második körben kidobni. Ennek az a logikus magyarázata, hogy ha valaki elsőként ír, és előre dob kitérésre, mágiaellenállásra, akkor a második író már direkt nem fogja olyan típusú támadással támadni, mert tudja hogy ki fogja védeni.
Minden játékos a kör végén automatikusan 1-et gyógyul. Minden nap újratöltődnek a tárgyak (pl. bájitalok, távfegyverek), eltűnnek a varázslatok nyomai, tehát nincs olyan, hogy szívenszúrom a tőrrel, az ugyanúgy sebzést von le és ennyi, nem végzi ki a másikat a játékból.
Mindenki a támadások, illetve távfegyverek ellen 6-os dobásra ki tud térni, kivétel, ha ezt valami befolyásolja.
Nem lehet kétszer ugyanazt a cselekvést használni egyik fázisban sem! Tehát nem dobhat senki egyik nap és másik nap is dobótőrt, vagy nem lőhet tűzgolyót, másnap megint tűzgolyót. Nem gyógyíthat kétszer ugyanazzal a varázslattal egymás után. Harmadnap már lehet.
Egy az egy elleni harc. Mindkét játékos 20 életerő ponttal rendelkezik, ha valaki 0-ra vagy az alá csökken, akkor veszített. Ha mindkettő 0 alatt van a kör végén, az nyer, akinek több ÉP-je van.
A távolsági fegyverből elég csak egyet hozni a versenyre, az mindig ott lesz (pl. robbanó bájital). Minden harc végén felgyógyulsz 20-ra. Ha valaki nem használ egy cselekvést, tehát mondjuk nem dob kitérésre, akkor az nem sikerül, javasolt tehát, hogy mindenki, aki még nem elég profi a fórumos kockadobásban mélyedjen el ebben.
Az átpattintó, illetve hasonló tárgyak, képességek csak az ellenfélre sújthatnak le.
Varázslatok esetén azokat lehet értelemszerűen alkalmazni, amik jelenleg benne vannak a listában, mert nem szeretnénk, ha egy-egy új varázslat egyéni kidolgozással bekerülne a játékba, tehát ez nem változott.
Ez ugyanúgy igaz a tárgyakra is, tehát azokat a tárgyakat, amik még nincsenek számosítva, azokat nem tudjátok használni, ti nem adhattok nekik értéket, maximum külön kérvényezhetitek, hogy dolgozzuk ki őket, de az biztos, hogy ezt nem mostanában fogjuk megtenni, hiszen maga a párbajverseny miatt nem sok idővel rendelkezünk. 1-1 tárgy netán belefér, de hirtelen sok biztosan nem. Tárgyat igényelni, hogy kidolgozzuk a kérdések fórumánál lehet.
Ti döntitek el, hogy használtok-e képességet, tárgyakat, ez egyéni megbeszéléstől függ.2. Formai követelmények:A hozzászólásodban jelezd pontosan, hogy mit csinálsz, tehát szerepjátékos hozzászólás. Tehát varázsigét is ki kell mondanod, ha varázsolsz. A végén pedig offban jelezd, hogy mire dobsz. Példa: A hozzászólásodban varázsolsz egy sectumsemprát, majd a gyógyulási fázisban gyógyulsz. Az off-be tehát be kell írnod, hogy az első dobásod a Sepctusempára vonatkozik, a második pedig a gyógyulásra, tehát két kockát állítasz be a megfelelő módon, és ezekkel dobsz. Tehát nem külön hozzászólásokban kell dobni minden cselekedetre, hanem a hozzászólásod végén kell beállítanod a kockákat, hogy értelemszerű legyen. Ha elfelejtesz dobni, vagy nem értelmezhető a dobásod, akkor az a cselekvés sikertelen volt, egy bizonyos fokú figyelem azért elvárható.
Példa hozzászólás:*Elsőként elhajítja a kezében lévő tőrt, majd a második cselekedettel egy tűzgolyót hajít az ellenfelére.* -Orbus ignem! *Végül pedig felhajt egy gyógyító bájitalt.*
//1. cselekvés: Tőrdobás.
2. cselekvés: Tűzgolyó
3. cselekvés: Gyógyító bájital//
Ezek után a hozzászólás alatt van egy olyan funkció, hogy Roll dices. A fenti példa alapján kiválasztasz egy Hat oldalú kockát, és mellette 3-ast állítasz be, akkor három hat oldalú kockával fogsz dobni. Ha több különböző kockával kell dobnod, akkor értelemszerűen alkalmazod a plusz jelecskét, és úgy adhatsz hozzá plusz kockákat.
3. Kiesés, játék vége:A játéknak akkor van vége, ha az egyik játékos a kör végére (gyógyulások után) 1 ÉP alatt van. Vagy ha egy hét letelik, de utolsó nap nincsenek kaszt képességek.
Ha letelik úgy az egy hét, hogy egyik játékos sem esett ki, akkor az dönt, hogy kinek maradt több ÉP-je. Ha ugyannyi ÉP-jük van, akkor az dönt, hogy ki sebzett többet az aktuális párbaj során. Ha ez is egyezik, akkor kapnak még plusz egy napot és akkor az számít, hogy kinek marad több ÉP-je a nap végén, ha ez megint egyezik, akkor az számít, hogy aznap ki okozott több sebzést. Ha ez is ugyanannyi, akkor új nap virrad stb.
Ha valaki nem ír a megszabott időben, automatikusan kiesik és az ellenfele nyert.
4. Lezárult párbajok:Ide kerülnek majd a lezárult párbajok át, amiket CSAK adminisztrátorok tehetnek át. Az a kérésünk, hogy ha lezárult egy párbaj, akkor szóljatok róla, hogy készen vagytok, hogy átkerülhessen a lezárult párbajokhoz. Nem üziben kell, nem msn-en, hanem a kérdések fórumban. Azért kell külön szólni, mert ha pl. játszotok egy visszavágót, akkor azt lehet megint ugyanott. Ha később netán újra visszavágót játszanál olyannal, akivel előtte már játszottál, akkor szintén szólni kell, hogy tegyük vissza a kért párbaj-pástot, hogy ne legyen ugyanarra a két emberre azért 10 fórumtéma létrehozva.
5. Képességek sebzései:1. szint: D2+2
2. szint: D4+2
3. szint: D6+2
4. szint: D8+2
5. szint: D10+2
Tehát egy képesség 4-dik szinten használva nem azt jelenti, hogy valakinek 4-dik szinten van meg, hanem azon a szinten lévő képességet alkalmazza támadásra D8+2-t sebez.
Logikusan minden sebző támadást támadási fázisban kell használni, gyógyítót gyógyítóban. Ami pedig egyik kategóriába sem sorolható be, az automatikus, pl. plusz kitérés, plusz sebzés stb. Ha valami nem világos, inkább kérdezz!!!
Akrobata:4. szint: Emberfeletti reflexek: Akár nyilak elkapására is képes erős koncentrációval, vagy felé repülő egyéb tárgyak elérésére. (Távolsági fegyverekhez +1 kitérés)
Hangmágus:4. szint: Hangorkán: Hangok segítségével afféle hanglöket, amivel 15 kilogrammos lökésre képes.
Telekinézis:1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcsereppek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg.
2. szint: Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súly maximum 5 kiló lehet.
4. szint: Tárgyak lebegtetésénél, hajításánál a súly maximum 20 kg lehet, és már élőlényekre is hatásos.
Trükkmester:1. szint: Képes kezdetleges illúziólényeket létrehozni, maximum kutya méretig, de csak olyat, amit már valaha látott. Minimáls hanggal rendelkeznek, de nem sokrétűvel. A lények képesek támadni, de minimális sebzéssel bírnak.
3. szint: Illúzió lényeket képes létrehozni oroszlán, medve méretig, kezdetleges hanggal. Képesek támadni, de minimális sebzéssel bírnak.
4. szint: A létrehozott illúziólények életszerűbbek, sebzésük már nagyobb, kevésbé felismerhetőek illúzióként.
Démonvadász:1. szint: Démonsikoly: Ellenséges lényeket (bármi lehet, ami élőlény, állat, ember) sebző kiáltás.
Energiamágus:2. szint: Energia löket: Belső erejét képes úgy koncentrálni, hogy egy ütéssel hullámokat kelt a levegőben, vízben, amivel energia löketre képes, a célszemélyt 10 kg súlyú lökéssel megtaszítva.
3. szint: Koncentrált erőlökés: Energiáit egy pontba képes koncentrálni, egy erőteljes ütésbe, amivel akár fél méter széles kőfalat is képes átütni, kb. 30 kg erejű ütés, de ehhez érintkeznie kell a célponttal, legyen az tárgy, vagy ember.
4. szint: Az energia löket már 15 kg erejű lökésre képes.
5. szint: A koncentrált erőlökéssel már 45 kg erejű ütést képes bevinni, ezzel akár fémet is meghajlítva. Fizikai erejét fizikai támadásnál növelni tudja 3-szorosra, így többet sebezve. (+3 sebzés)
Relikvia mester:3. szint: Rá a varázstárgyak 1,5-szer olyan jól hatnak, tehát egy 10% mágiaellenállást adó gyűrű neki 15%-ot ad.
5. szint: 15 % esély van rá, hogy az ellened használt tárgy csődöt mond (amit az ellenfeled használ). A varázstárgyak 1,75-ször olyan jól hatnak rád.
Légmágus:1. szint: Képes 5 kilogramm erősséggel megtaszítani tárgyat, vagy embert.
4. szint: Érintéssel képes valakit megrázni, nem halálosan, de akár ájulás mértékéig is, ő irányítja, hogy mennyire. 15 kg-os lökéssel képes megtaszítani tárgyat, vagy embert.
Vízmágus:3. szint: Fél tucatnyi apró jégtűt képes dobni az ellenfélre.
4. szint: Tenyérből erős vízsugarat képes lövellni az ellenfél felé, melytől egy átlagos ember 2-3 métert repül hátra. Jégpáncél: Közvetlenül a bőre felületére jégpáncélt képes teremteni, melyet nem érez hidegnek, ellenben a tűz erősen károsítja. Véd egy ideig a hő ellen, és fizikai támadásokat felfog, ha azok nem mágikus fegyvertől származnak. (Tűz és fizikai támadások ellen 2 SFÉ)
Anyag manipuláló:2. szint: Képes gyengébb mérgek semlegesítésére, szerkezetükből kivonva a halálos adalékot. (D4+2 gyógyulás mérgek ellen)
4. szint: Erősebb, akár halálos mérgeket is képes semlegesíteni, de hatásukat nem képes visszafordítani, tehát ha nem cselekszik időben, ugyanúgy károsít. (D8+2 gyógyulás mérgek ellen)
Halottlátó:3. szint: Élőholtakat tud idézni bárhol ahol van, de ezek csak zombik és csontvázak lehetnek, mindig egyszerre egyet. Az élőholt primitív parancsokat képes végrehajtani, és védi gazdáját. Nekromancia alapú varázslatai pedig lényegesen jobban sebeznek. (Nekromágiás dobásokhoz +1.)
Vérmágus:1. szint: Fizikai sebei sokkal gyorsabban gyógyulnak, mert a vér könnyebben alvad és regenerálódik. (25 % eséllyel +1-et gyógyul kör végén.)
2. szint: Képes a kisebb mérgezéseket könnyedén kilökni magából, nem elegyednek a vérével. (D4+2 gyógyulás mérgek ellen) Vérszimpátia: Más vérét képes arra használni, hogy fájdalmat okozzon neki, tehát pl. vértócsába mártod az ujjad, az illetőt pedig durva kínok kezdik el gyötörni.
3. szint: Irányítás: Mások vérét irányítva képes az illetőt falhoz vágni, vagy felemelni a földről (mint Magneto a fémmel), max. 15 kilót tudsz rajta lökni.
4. szint: Mások sebesüléséből gyógyulsz, tehát ha valakinek pl. nyílt sebe van, akkor a seb még inkább kitágul, te pedig gyógyulsz. (támadásnak minősül (D6+2 sebzéssel), és a sebzés felét gyógyulja a vérmágus)
5. szint: Képességmásolás: A közelében lévő egyének képességét képes lemásolni, de maximum a képesség tulajdonosának szintje-2. szinten. Tehát egy 4. szintű képességet második szintig tud használni. Kivétel: druida, trükkmester, látnok, energiamágus, ezeket a képességeket nem tudja használni. Erre csak akkor képes, ha az illető a közelében van, de ez a célszemélyre nincs semmilyen hatással, és valamivel gyengébben tudja használni, mit a képesség birtoklója, hiszen nem gyakorolta, nem az övé a képesség. Napi egyszer használható. (Kisebb hatásfok, támadó képességek -1 sebzéssel sebeznek pl.)
Csábmester:3. szint: Boszorkánypenge: Érintése útján vágási sebek jelennek meg a célszemély testén, mintha éles szikével szabdalnák.
4. szint: Tárgyakra mérget képes helyezni ld. 2. szint, ami már személylenyomatos, tehát valakire koncentrál a ráhelyezéskor és csak arra hat.
Druida:2. szint: Maximum farkas méretű vadállatok elűzése (max. 3 db). (Konkrétan az állat, nem mágiával idézett lény elűzése véglegesen a druida közeléből.)
3. szint: Druida láng: Hatása hasonló, mint a tűzgolyóé, természetesen pálca nélkül.
5. szint: Képes bármekkora állatok elűzésére (max. 3 db). (Ld. 2. szint, nagyobb állatokra.) Druida tűzcsóva: Hasonló, mint a druida láng, de már egy erősebb vállfaja, nagyobb tűzkitöréssel, több sebzéssel.
Természetes gyógyító:1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszűntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait. (D2+2 gyógyítás.)
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. (D4+2 gyógyítás.)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. (D6+2 gyógyítás.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. (D8+2 gyógyítás.)
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. (D10+2 gyógyítás.)
6. Mágiarendszer:Egyes varázslatok, bájitalok a párbajversenyen nem használhatóak, ennek fényében bájitalok esetén ezeket le is húztuk, hiszen irreális előnyt adna pl. egy Felix Felicis, vagy egy Belső idő. Gyorsulási mágiák tehát ki vannak alapból zárva a versenyből. Értelemszerűen minden támadó varázslatot, ami sebez támadási körben kell használni, és minden gyógyító mágiát gyógyítási fázisban. Bénító, vakító stb. tehát nem konkrét sebzést adó varázslatoknak nincs értelme egy párbajversenyben, mert az ilyen támadások hatása a következő körre elmúlik, ezeknek tehát semmilyen értéket nem adunk, használatuk felesleges.
Elsős varázslatok sebzései/gyógyításai/védekezései: D6, ha valakinek elsődleges akkor D6+2.
Felsőbb éves, második-, harmadik-, negyedikes varázslatok sebzései/gyógyításai/védekezései: D8, akinek a mágia elsődleges, ott D8+2.
(Kivételek akadnak, ezért egy-egy használt mágiát célszerű megnézni lentebb, hogy nincs-e valami komment írva hozzá!)
Ha valamilyen leírás egy varázslatnál nem világos, akkor kérdezz!!! Természetesen a védekező fázisban a mágikus illetve varázslat elleni védelmek a mágikus támadásokra élnek, tehát képességekre nem!
Támadási formák, a támadási körben:Mágikus támadás (varázslattal)
Fizikai támadás (fegyverrel)
Képesség használat (függetlenül attól, hogy fizikailag érintkezés van-e vagy nincs, képességnek minősül és nem fizikai támadásnak)
Tápoló varázslatok:Azok a tápoló varázslatok, melyek a 2. fázis támadását erősítik:
Ha elsődleges valakinek, akkor dob rá D6-tal:
1-3: +2-t ad.
4-5: +3-at ad.
6: +4-et ad.
Akinek másodlagos, az dob rá D6-tal:
1-3: +1-et ad.
4-6: +2-t ad.
A távtámadást erősítő varázslatoknál viszont ez a szám kisebb, hiszen ott dobófegyver és maga a tápolás is alkalmazható, ezért ez a következő képpen alakul:
Akinek elsősleges, dob rá D6-tal:
1-3: +1-et ad.
4-5: +2-t ad.
6: +3-at ad.
Akinek pedig másodlagos, dob rá D6-tal:
1-3: nem ad semmit pluszban.
4-6: +1-et ad.
Második fázist tápoló varázslatok:Tűzpenge (Elemi Harci Mágia I.) Csak fegyveres támadás esetén!
Mérgezett penge (Illúziómágia I.) Csak fegyveres támadás esetén!
Bátorság (Asztrál Mentál Mágia I.)
Herkulesi erő (Pszionikus mágia II.) Csak fizikai támadások esetén!
Familiáris (Rúnamágia II.) Csak mágikus támadások esetén!
Penge megbűvölése (Dalmágia II.) Csak fegyveres támadás esetén!
Távfegyvert tápoló varázslatok:Fegyverdobás (Pszionikus mágia II.) E mellett használható ugyanabban a fázisban maga a dobó fegyver is! Csak dobófegyverre hat.
Célzás (Pszionikus mágia II.) ua. mint a fegyverdobás, csak célzó fegyverre pl. íj.
Gyilkos nyílvessző (Átváltoztatástan II.) ua. mint a fegyverdobás, csak célzó fegyverre pl. íj.
Ezüstpengék (Sötét Hatalmak Elűzése) - A távfegyverrel együtt alkalmazható. Másodlagos SHE esetén D10-zel, elsődleges SHE esetén D10+2-vel dobunk rá. A dobás*10% esély van rá, hogy a távfegyver ellen nem lesz kitérés, sfé és pajzs.
Egyéb tápoló varázslatok:Fanatizmus (Pszionikus mágia I.) - ha 5 ÉP, vagy az alatt vagy, a másodlagos mágiáid elsődlegessé válnak.
Varázstárgy megsemmisítése (Átváltoztatástan II.) ellenfél varázstárgyát kapcsolja ki. Sima varázstárgy esetén 70 % (ha elsődleges, akkor 80%), ritka varázstárgy esetén 50 % (ha elsődleges, akkor 60%), szett tárgy esetén 25 % (ha elsődleges, akkor 35%), egyedi tárgy esetén 10% (ha elsődleges, akkor 20%) eséllyel.
Fémfrizbi (Átváltoztatástan II.) D6 (elsődleges átv-vel D6+2). Távfegyvernek számít. Mellette plusz távfegyver tápoló varit nem lehet használni.
Ezüstpengék (Sötét Hatalmak Elűzése) - Távfegyvernek számít. Sebzése másodlagos SHE-vel D6, elsődlegessel D6+2. Mellette plusz távfegyver tápoló varit nem lehet használni.
Sebző varázslatok:Lángcsóva (Elemi Varázslatok Ismerete)
Villámtűk (Elemi Varázslatok Ismerete)
Jégtűk (Elemi Varázslatok Ismerete)
Carcumbulus (Sötét Varázslatok Használata)
Sepcumsepmpra (Sötét Varázslatok Használata)
Reducto (Sötét Varázslatok Használata)
Ardord (Sötét Varázslatok Használata)
Caelest (Sötét Varázslatok Használata)
Mágikus penge (Aurormágia I.)
Mágikus golyó (Aurormágia I.)
Sikoly (Aurormágia I.)
Lángolás dala (Dalmágia I.)
Legendák dala (Dalmágia I.)
Tűzgolyó (Elemi Harci Mágia I.)
Villámcsapás (Elemi Harci Mágia I.)
Széllökés (Elemi Harci Mágia I.)
Jégzápor (Elemi Harci Mágia I.)
Jégkitörés (Elemi Harci Mágia I.)
Földhullám (Elemi Harci Mágia I.)
Jégnyíl (Elemi Harci Mágia I.)
Lényalkotás (Illúziómágia I.)
Szellemidézés (Jósmágia I.) - a szellem nem fordul ellene semmiképpen sem
Mérgező inda (Látványmágia I.)
Tűzfarkas (Látványmágia I.)
Robbanó buborékok (Látványmágia I.)
Levegő karok (Látványmágia I.)
Homok skorpió (Látványmágia I.)
Koncentrált erőlökés (Pszionikus mágia I.)
Mérgezés (Asztrál Mentál Mágia I.)
Fojtás (Asztrál Mentál Mágia I.)
Futótűz (Elemi Harci Mágia II.)
Kőzápor (Elemi Harci Mágia II.)
Tűzeső (Elemi Harci Mágia II.)
Tűzpillangó (Élőlényidézés)
Robbanó bogár (Élőlényidézés)
Tornádó sas (Élőlényidézés)
Viharmadár (Élőlényidézés)
Főnix (Élőlényidézés)
Jégmadár (Élőlényidézés)
Gyémánt kos (Élőlényidézés)
Pusztító sikoly (Hangmágia)
Hangorkán (Hangmágia)
Gégerobbantás (Hangmágia)
Hangtaszítás (Hangmágia)
Hangtőr (Hangmágia)
Lökéshullám (Párbajtan)
Kifeszítő átok (Párbajtan)
Karmok hatalma (Párbajtan)
Fegyveréledés (Párbajtan) - csak akkor, ha az ellenfélnek van fegyvere.
Démoni kasza (Párbajtan)
Párbajcsapda (Párbajtan)
Halálalak (Párbajtan)
Halálos ujj (Pszionikus mágia II.)
Robbanó rúna (Rúnamágia II.)
Parancsa a természetnek (Természetmágia I.)
Növénycsatlós (Természetmágia I.)
Virághadsereg (Természetmágia I.)
Rovarfelhő (Természetmágia I.)
Fullánk (Természetmágia I.)
Méregfelhő (Természetmágia I.) - nem véd ellene átkoktól és elemi variktól védő pajzs.
Kötélkígyó (Dalmágia II.)
Jeges halál (Elemi Harci Mágia III.)
Villámszórás (Elemi Harci Mágia III.)
Testcsúfítás (Nekromágia I.)
Csontvázkezek (Nekromágia I.)
Farkastestvérek (Természetmágia II.)
Éltető méreg (Természetmágia I.) - D6-os kockával dobjuk a sebzést (elsődleges természetmágia esetén D6+2), és fele annyit gyógyul a nekromanta.
Pokolkutya (Aurormágia II.)
Gyógyító varázslatok:Sebkötözés II. (Bűbájtan)
Csontforrasztás (Bűbájtan)
Gyógyítás dala (Dalmágia I.)
Azonnali gyógyítás (Természetmágia I.)
Gyógyítás (Asztrál-mentál mágia II).
Védekező varázslatok:Ellenigézés (Elemi Varázslatok Ismerete - Csak Elemi Varázslatok Ismerete varázslatok ellen)
Mágikus védelem (Aurormágia I. - fizikai támadás és tűzmágia ellen)
Fizikai pajzs (Aurormágia I. - fizikai támasád ellen)
Mágikus pajzs (Aurormágia I. - átkok és tárgymágia ellen)
Pajzsfelvonás dala (Dalmágia I.)
Jégpáncél (Elemi Harci Mágia I.) - tűz és víz ellen véd, fizikai támadások ellen alap dobás/2.
Tűzpajzs (Látványmágia I.) - elemi mágiák ellen véd
Áttörhetetlen fal (Látványmágia I.) - fizikai támadások ellen véd
Eltérítés (Pszionikus mágia I.) - mágia ellen véd
Kérges bőr (Pszionikus mágia I.) - fizikai támadások ellen véd
Elmerablás (Asztrál Mentál Mágia I.) - mágikus támadások ellen, ahány sebződést nem fog fel az Elmerablás (SFÉ stb. ide nem számít), annyit sebződik a támadó. Elsődleges AMM-nál +1-et.
Elektromos pajzs (Elemi Harci Mágia II.) - levegő alapú varázslatok ellen véd
Tűzpajzs (Elemi Harci Mágia II.) - elemi varázslatok ellen véd
Jégpajzs (Elemi Harci Mágia II.) - fizikai támadások ellen véd, és levegő-, föld alapú mágiák ellen.
Villámtagadás (Elemi Harci Mágia II.) - levegő alapú varázslatok ellen véd
Erőburok (Párbajtan) - ha a következő varázslat ugyanaz, mint amit elnyeltünk, akkor dupla kockával dobunk, viszont a védekezésre magára D6-os kockával dobunk.
Légiesség (Pszionikus mágia II.) - távolsági támadások ellen véd
Sövényfal (Természetmágia I.) - fizikai támadások ellen véd
Mentál-pajzs (Asztrál-mentál mágia II.) -1 az ellenfél AMM dobásaiból, ha másodlagos, -2 ha elsődleges.
Familiáris (Asztrál-mentál mágia II.) - mágiák ellen ad védelmet. Dobni kell a mágiaellenállására, de nem marad meg több napig!
Megértés (Asztrál-mentál mágia II.) - a megértett vari CSAK a következő körben használható elsődlegesen, ha az nem tiltott.
Tűzalak (Elemi Harci Mágia III.) - tűzmágiák ellen véd
Jégalak (Elemi Harci Mágia III.) - vízmágia ellen véd.
Tükörpajzs (Természetmágia II.) - elemi mágiás varázslatok ellen, ahány sebződést nem fog fel az Tükörpajzs (SFÉ stb. ide nem számít), annyit sebződik a támadó. Elsődleges Természetmágiánál +1-et. Halálmágiákat (nekromágia, átkok) szimplán védi kockadobással rendesen.
A természet reakciója (Természetmágia II.) - Természetmágiák ellen véd. 10 % eséllyel vissza is pattint természetmágiás támadást, druidák, elsődleges természetmágiásoknak 20 % eséllyel.
Árnyékpajzs (Nekromágia I.) - Természetmágia, Fény alaú mágiák, Bűbájok ellen véd. A következő nekromágiás varázslatod annyival sebez többet, amennyit felfogott az Árnyékpajzs.
Szikrapajzs (Sötét Hatalmak Elűzése) - Mágikus védelem Nekromágia, Asztrál-mentál mágia, Rúnamágia és Lélekmágia ellen.
Ezüstaura (Sötét Hatalmak Elűzése) - Fizikai és távolsági fegyverek támadása ellen jó.
7. Extra képesség a kasztképességek helyett:Minden kaszt esetén a dobás után írhatsz egy plusz off-ot, amiben jelzed, hogy melyik fázisodat szeretnéd erősíteni, tehát távolsági, közelharci/mágikus támadás vagy gyógyítási/védekező fázist. 15 % esélyed van rá, hogy duplázódik az erőssége a választott fázisnak (a mesélő dobja ki). A duplázódás mindennel együtt számít, tehát pluszokkal, tápolással stb.
8. Misztikus macskák:Bónusz körben használható. Egy macskát egy harc alatt csak egyszer lehet megidézni, és egyszer fejti ki a hatását. Marathon esetén összesen egyszer idézhetsz meg. Két egymást követő napon nem idézhetsz meg két különböző macskát sem. Macskát csak olyan tantárgyból idézhetsz meg, amelyik mágiaág neked elsődleges. Macskák ellen nincs semmilyen védelem, sem SFÉ, sem kitérés.
Fontos! Marathon esetén nem az ellenfél kap +2 sebzést, hanem te automatikusan sebződsz 2-t, mindegy kire varázsolod a macskát!
Macskák korlátozása:
Átfutottuk a macskákat ma, és nagyon durva előnyökre tennének e révén szert egyes játékosok, ugyanis akad olyan ember, akinek 5 macskája van, míg van olyan, akinek ellenben csak 1! Ez nagyon erős differencia, ezért a macskák esetén azt a korlátot vezetjük be, hogy mindenki maximálisan három macskát használhat a harc/maraton során.
Természetmágia - A természet smaragdzöld macskája:+2-t kap a köv. támadás sebzésére az ellenfél, te pedig gyógyulsz 10-et.
Elemi Harci Mágia - Az elemek lángvörös macskája:+2-t kap a köv. támadás sebzésére az ellenfél, és sebződik 8-at.
Asztrál-Mentál Mágia - Az elme márványkék macskája:+2-t kap a köv. támadás sebzésére az ellenfél, erre a körre te rendelkezel az ellenfél 3 tárgyával, tehát neked adnak pluszokat stb. Kivéve közelharci fegyver.
Nekromágia - A túlvilág ébenfekete macskája:Sebződsz 2-t, ellenfeled közelharci és gyógyulási fázisa kimarad, érvénytelen.
Sötét Hatalmak Elűzése - A démonvadászok szentfehér macskája:+2-t kap a köv. támadás sebzésére az ellenfél, neked pedig minden tárgyad másfélszer olyan erős lesz, mint amilyen eredetileg volt. Többet sebez, ami sebző, több védelmet ad, ami védelmet ad stb.
Aurormágia - A nyomozók besurranó barna macskája:+2-t kap a köv. támadás sebzésére az ellenfél, neked pedig három közelharci támadásod lehet az 1 helyett.
Dalmágia - A dallam szivárványszín macskája:+2-t kap a köv. támadás sebzésére az ellenfél, kikapcsolhatod az ellenfél x tárgyát és magadtól is ki kell kapcsolnod x-1-et.
Átváltoztatástan - Az anyagok fortyogóezüst macskája:+2-t kap a köv. támadás sebzésére az ellenfél, te pedig kiválaszthatsz két még játékban lévő ellenfelet, akiknek 1-1 képességét használhatod (akár egy játékostól is lemásolhatsz 2 képességet). A képességgel való támadás hozzáadódik a cselekvéseidhez, tehát így 3 közelharci támadásod lesz, de maximum évfolyamnyi szintű (jelenleg 4. szintű) képességet másolhatsz.
Drágakőmágia - Az ékszerek színarany macskája:Sebződsz 2-t, és a következő távolsági és közelharci támadása nem arra irányul, akit ő akart támadni, hanem a te ellenfeledre. (Kikötés: Csak olyat lehet választani, aki még előtted nem írt, és nem választhatod párbajban az ellenfeledet, tehát ő nem sebzi saját magát.)
Varázstárgy lista:Ariana Ravenwood:Egyéb: Arany inváziós emlékérem
fejfedő - Mentális fejpánt (-2 az ellenfél AMM dobásaiból és +1 a tiédhez)
nyaklánc 1 - Holdkristály-amulett
kesztyű - Aranykőris kesztyű (A varázslattal támadó ellenfél sebződik D8-at 20 % eséllyel.)
fegyver 1 - A látnok kőrisfa botja (25 %, hogy maxot sebez, ha elsődleges mágiát használ.)
távolsági fegyver 1 - Robbantó bájital (D4+2)
távolsági fegyver 2 - Adamantit tőr (D4+1)
állat/mágikus lény - Főnix (D6+2 gyógyítás)
Bianca Phelpy-Blamely:Egyéb: Gyémánt inváziós emlékérem (35 % mágiaellenállás)
Fejfedő: Faggyúkorona
nyaklánc 1: Aranyszál bőrszíj
páncél: A harcos bőrvértje (44% eséllyel mágikus támadást felfog. 1SFÉ)
térd: Smaragdazurit térdvérő (53% eséllyel kivéd képességet.)
gyűrű 1: Energiaszilánk gyűrű
kesztyű: Erőkesztyű (+2 fizikai sebzéshez)
karkötő 1: A pontosság karszalagja
karkötő 2: Hematit karkötő (17% bájitaltan ellen)
fegyver 1: Ezüst ostor (D8+2)
fegyver 2 (vagy pajzs): A vérfarkas alkarpajzsa (-2 fizikai sebzés, 26% hogy távfegyver átpattan)
eszköz 1: Gyógyító bájital (D4)
eszköz 2: Láng-tetoválás (17% minden elemi mágia ellen)
távolsági fegyver 1: Dobótőr (D6) (+2 erőkesztyű miatt)
fülbevaló: Egészség fülbevalója (minden gyógyítás +1)
Christopher Strifeköpeny - Rúnaköpeny (2 SFÉ)
öv – A múmia skarlát öve
kesztyű – Nordmed kesztyűje (D6+1) - elemi jég mágia
fegyver 1 – Rúnázott katana (D8+2)
távolsági fegyver 1 - Dobótőr (D6)
Továbbá: Ezüst inváziós emlékérem
Aeryn BakerTopáz fejpánt (nem hat rád, halottlátó, vérmágus, vízmágus, akrobata)
Gránit amulett
Tudatvédő amulett (-1 amm dobásokra ellenfélnek)
Az inkvizitor tüskés péncélja
Kristálytölgy köpeny (gyémánt) (A varázslattal támadó ellenfél sebződik D8-at 20 % eséllyel.)
Achát gyűrű (tűz ellen immunis, minden ehm 65 % eséllyel lepattan)
A csábítás gyűrűje (csábmesteri dobáshoz +1)
Erőkesztyű
A tigris bőrnadrágja
A druida tölgyfabotja (50 % levegőre, tehát levegőre immunis)
Gyógyító bájital (D4)
Ezüst szérum
Misztikus bumeráng (+2 erőkesztyű miatt)
robbanó bájital (D4)
Minisárkány (növesztve) (D8+1)
Fókuszok: amm amulett
egyéb: Gyémánt inváziós emlékérem
Emily Kyra BeawerPáncél - Rúnapáncél (1 SFÉ)
Fegyver 1 - Rúnakard (D8+1)
Pálca - Varázspálca, benne a Vámpirizációs üveggömbbel (vari utána műkszik)
Eszköz 1 - Sebgyógyító főzet (D4)
Távolsági fegyver 2 - Robbanó bájital (D4)
Állat/mágikus lény - Démonkutya (D6)
Egyéb: Ezüst inváziós emlékérem
Senilla Rachel Roseberg:Egyéb: ezüst inváziós emlékérem
Fegyver: Sárkányölő kard (30 % tűzimmunitás, nincs ellene kitérés, vagy pajzs, de SFÉ igen, D10)
Gev GalianoFejfedő: Elemi Harci Sisak
Karkötő 1: Hematit karkötő (elemi harci mágia III)
Fókuszok: Gev pálcája, Pszichonikus mágia karperec
Eszköz 1: Apró üvegszilánkok (D4)
Eszköz 2: Gyógyító bájital (D4)
Távolsági fegyver 1: Robbanó bájital (D4)
Báthory Marijanaköpeny: Védőköpeny (2 SFÉ)
öv: A múmia skarlát öve
karkötő1: Karmazsinében csuklópánt
fegyver 1: Katana (rúnakard) (D8+2)
fegyver 2: Nekromanta bot
eszköz: Gyógyelixír (D4)
távolsági fegyver 1: Dobótőr (D6)
Egyéb: Bronz inváziós emlékérem
Jack Darkfieldnyaklánc 1: A szkarabeusz csontamulettje
nyaklánc 2: Szerencse amulett
páncél: Mithrill páncél (2 SFÉ, 25 % elemi mágiák ellen)
karkötő 1: Mentál karkötő
eszközök (bájitalok): Sebgyógyító főzet (D4+2), Drágakőszemek
távolsági fegyver 1: Robbanó bájital (D4+2)
távolsági fegyver 2: Sárkányos ezüst tőr (D6)
Chleopatra Pentheselianyaklánc 2 - tudatvédő amulett (RNM másodlagos) (-1 ellenfél AMM dobásából)
páncél - az inkvizítor tüskés páncélja
köpeny - védőköpeny (RNM másodlagos) (1 SFÉ)
fegyver 1 - rúnakard (RNM másodlagos) (D8+3)
fegyver 2 (vagy pajzs) - egyszerű félkezes rövidkard (D6+2)
távolsági fegyver 1 - tőr (D4)
Liliya Galina:nyaklánc 1: Tudatvédő amulett (-2 az ellenfél AMM dobásából)
köpeny: Védőköpeny (Rúnamágia) (2 SFÉ)
öv: A béke öve
fegyver 1: Katana a Rúnakard rúnájával (D8+2)
eszköz(bájitaltan elsődleges, és ha jól értelmeztem így lehet több Oo):
Sebgyógyító főzet (D4+2)
Ellenméreg bájital (D4+2 mérgek elleni gyógyítás)
távolsági fegyver 1: Robbantó bájital (D4+2)
Bronz inváziós emlékérem
Horváth Rékaváll: Márványtopáz könyökvédő
eszköz 1: Ellenméreg (D4 mérgek elleni gyógyítás)
eszköz 2: Sebgyógyító főzet (D4)
távolsági fegyver 1: Tőr (D4)
távolsági fegyver 2: robbanó bájital (D4)
Gianna Faith ScoopKöpeny: Védőköpeny (2 SFÉ)
fegyver 1: Rúnamágia kard (D8+2)
fegyver 2: Tőr (D4)
távolsági fegyver 1 : Íj (D6)
Toomas Vladislavfejfedő: Faggyúkorona
nyaklánc 1: Tudatvédő amulett (-1 ellenfél AMM dobásaiból)
páncél: Tünde bőrvért (+Rúnapáncél) (1 SFÉ)
cipő: Reflexek csizmája (5-6-re tér ki közelharci, vagy mágikus támadások ellen)
fegyver 1: Tünde Kard (+Rúnakard) (D8+1)
eszköz 1: Sebgyógyító főzet (D4)
távolsági fegyver 1: Tünde íj (D6+2)
távolsági fegyver 2: Robbanó bájital (D4)
Susan Watsonfejfedő - Faggyúkorona
váll - Mithrilmahagóni vállpánt
gyűrű 1 - Jáspis gyűrű
távolsági fegyver 1 - Robbantó bájital (D4)
Shawn Griffinpáncél - Mithril páncél (2 SFÉ, 25% elemi mágiák ellen)
gyűrű 1 - Korall gyűrű (Elemi harci mágia)
pálca - Inkvizitor halálpálca (EHM 3)
fegyver 1 - Sárkánybot (D8+2)
Katherine Mary BlackBronz inváziós emlékérem
köpeny-Védőköpeny(Rúnamágia másodlagos, készülőben) (1 SFÉ)
Nyaklánc 2 - Tudatvédő amulett(Rúnamágia másodlagos, készülőben) (-1 ellenfél AMM dobásaiból)
nyaklánc 1 - Aranyszál bőrszíj
fegyver 2 (vagy pajzs) pajzs: Bíbor kerekpajzs (3SFÉ, -1 kitérés)
eszköz 1- Sebgyógyító főzet (készülőben) (D4)
távolsági fegyver 1- A jós forgópisztolya (D8+1)
Rosetta WaylanArany inváziós emlékérem
fejfedő - Faggyúkorona
nyaklánc 1 - Érzelmek amulettje (30% AMM immunitás) +Holdkristály-amulett (akrobata)
köpeny - Kristálytölgy köpeny (A varázslattal támadó ellenfél sebződik D8-at 30 % eséllyel)
gyűrű 2 - Illuzionista gyűrű (15 %)
fegyver 1 - Koboldkard (D6+1)
pálca - A Druida tölgyfabotja (75 % levegő immunitás)
eszköz 2 - A múmia rohadó fogsora (30 % aurormágia és párbajtan ellen, félelem varira immunitás)
távolsági fegyver 1 - Dobótőr - transzmutáció varázsjellel (D6+2)
távolsági fegyver 2 - Jeges halál tőr (D6+3)
Ashely Emma Goldworthy:nyaklánc 1: tudatvédő amulett (-1 ellenfél AMM dobásaiból)
nyaklánc 2: Fehérlunir amulett
köpeny: védőköpeny - rúnamágiás (1 SFÉ)
karkötő 1: Hematit karkötő (AMM II.)
eszköz 1: ellenméreg bájital (D4+2 mérgek elleni gyógyítás)
eszköz 2: sebgyógyító bájital (D4+2)
távolsági fegyver 1: robbanó bájital (D4+2)
Gethin Awstin Conley:Fejfedő – Mentális fejpánt (-2 az ellenfele AMM dobásához és +1 a tiédhez)
eszköz 1 – robbanó bájital (D4)
távolsági fegyver 1 - dobótőr (D6)
Anna Ivanov:gyémánt inváziós emlékérem
Nyaklánc 1: Álmok medálja
Váll: Csiricsáré vállkendő
Gyűrű 1: Oltalmazó gyűrű (Minden nap +1 gyógyulás)
Fegyver 1: Egykezes kard (D8+2)
Távolsági fegyver 1: Dobótőr (D6)
Állat, mágikus lény: Léleksas (D4)
Yeo Jung-hwa:eszköz 2 - sebgyógyító főzet (D4+2)
távolsági fegyver 1 - robbanó bájital (D4+2)
Lavena Theia:fegyver 1: rúnakard (rúnamágia elsődleges) (D8+2)
fegyver 2 (vagy pajzs) rúnapáncél (rúnamágia elsődleges) (2 SFÉ)
Estella Grimaldi:nyaklánc 1 – tudatvédő amulett (-2 az ellenfél AMM dobásaiból)
köpeny – védőköpeny (elsősorban tűzmágia ellen véd) (2 SFÉ)
eszköz 2 – sebgyógyító főzet (D4)
távolsági fegyver 1 – tőr (Estella horcruxa) - 1 SFÉ
távolsági fegyver 2 – robbantó bájital (D4)
Báthory Tamás:nyaklánc 1 - Tudatvédő amulett (rúnamágia) (-2 ellenfél AMM dobásaiból)
páncél - Rúnapáncél (rúnamágia) (2 SFÉ)
fegyver 1 - Rúnakard (D8+2)
fegyver 2 - Tomahawk (D6)
eszköz 1 - Robbantó bájital (D4+2)
eszköz 2 - Sebgyógyító főzet (D4+2)
távolsági fegyver 1 - Tomahawk (D6)
távolsági fegyver 2 – dobócsillag 4 ágú (D4)
Laura Wylee:nyaklánc 1 - Holdkristály amulett (telekinézis)
nyaklánc 2 - Tudatvédő amulett (rúnamágia elsődleges) (-2 AMM varikból ellenfélnek)
köpeny – A vándor szaténköpenye
gyűrű 1 - Zafír óvógyűrű (15 % aurormágia és párbajtan varik ellen, +1 kitérés)
karkötő 1 - Karmazsinében csuklópánt
fegyver 1 – A nekromanta botja
fegyver 2 – Kasza + Rúnakard nevű rúnamágiás cucc (D8+2)
eszköz 1 – Gyógyító bájital (bájitaltan másodlagos) (D4)
távolsági fegyver 1 - Tűkilövő [Lövedék: Transzmutációs varázsjel + Székláb XD (D6+2)
távolsági fegyver 2 – Dobótőr + Mágikus aura varázsjel (rúnamágia elsődleges) (D6)
fülbevaló – Zeocit fülbevaló
Arany inváziós emlékérem
Sepp Dierk:Ezüst inváziós emlékérem
fegyver 1 - rövid tőr /családi ereklye/ (D4)
távolsági fegyver 1 - dobótőr (D6)
távolsági fegyver 2 - dobótőr (D6)
Farkas Zsuzsanna Gaiaea:Fejfedő : A mentalista hálósipkája
Nyaklánc 2: Tudatvédő amulett (-2 az ellenfél AMM dobásaiból)
Páncél: Rúnapáncél (2 SFÉ)
Fegyver 1: Egy másik tőr (D4)
Eszköz 1: Minarin de Sovalon hárfája (50 % dalmágia ellen, +2 minden dalmágiás dobáshoz)
Eszköz 2: Gyógyító bájital (D4+2)
Távolsági fegyver 1: Magyar visszacsapó íj, nyilakkal (A nyilak transzmutációs varázsjellel - kard) (D6+2)
Távolsági fegyver 2: Ezüst tőr (D4)
Fülbevaló: Holdlunir füllentyű
Kyo Noborifegyver 1: egy db átlagos katana (Kyo "családi" katanája) (D8+2)
fegyver 2: egy db átlagos wakizashi (olyan, mint a katana, csak jóval kisebb, másodlagos fegyver) (D6+2)
eszköz 1: A tigris vérvörös karma (szettárgy)
Shiwo Altolosfegyver 1: Másfélkezes ezüstkard (D8)
Távolsági fegyver 1: dobótőr (D6)
fegyver 2: tőr (D4)
Távolsági fegyver 2: robbantó bájital (D4)
Karen Cizz Dimitrovanyaklánc: Tudatvédő amulett (-2 ellenféle AMM dobásokból)
páncél: Rúnapáncél (2 SFÉ)
eszköz 1: Sebgyógyító főzet (D4)
Távolsági fegyver1: Robbanóbájital (D4)
Értelemszerűen a fenti tárgyakat, ami viheti egy játékba, bárki használhatja, rúnázott, bájitalos tárgyak, egyénieket viszont csak az, akinek van olyan tárgya. Ahol nincs leírva, hogy egy tárgynak mi a képessége, az a főoldalon a Varázstárgylistában egyértelműen le van írva, az alapján alkalmazható.SFÉ: Sebzés Felfogó Érték, ennyivel csökken a sebződés, ami téged ér, ha van SFÉ-d.
Kaen és Cir