Leírás | |
Staff | |
Ki van itt? | Jelenleg 16 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 16 vendég
Nincs
A legtöbb felhasználó (299 fő) Hétf. Okt. 28, 2024 3:55 am-kor volt itt.
|
Statistics | Összesen 2484 regisztrált felhasználónk van. Legújabb felhasználó: Sweet Krytal
Jelenleg összesen 505860 hozzászólás olvasható. in 1980 subjects
|
|
| Palentum vidámpark | |
|
+77Kádár Enikő Diana Lunitech Kasey Jake Ellswood Lilia Radoslava Percy Blackbourne - archí Sasha Lupinien Sidonia Gisa Scott Masters Avanel Turcantil Mystric Varas Bridget Wild Isolda Mahla Tyrphosie Noah Karl Pavel Adanna Kinsley Samuel J. Colwell Ariadne Helena Krausheim Alise Ellwood Logan Knucker Lianne Luoris Valeriel Ravenwood Kobayashi Daisuke Pervinka Doroteja Senka Gabriella Ophelia Milena Zachary D. Reed Flame Torchwood Hikaru Tudor Patrik Lizbeth Westlive Yoan Asen Sophie Wendaline Deyan Serenity Lynn Taylor Kade Wulandari Artemis Taylor Lara Corvin Cat R. Morgan Evangeline Elovics Szofia Levita Mika Virginia Brightmore Laura Wylee Kockadobás Játékmester Felaern Yhendorn Nessie di Alsiera Caleb Dawson Eira Eilertsen Wanda Dorcas Gloria Alfons Gerard Dananeira Waylan Loretta Sabilo Katherine Goldenlane Molly Grozda Nimhue D'Ansoryl Ayla Madyzyn Rory L. Milborrow-Quenell Lorraine Betranche Teodora Zhaklina Gwilim Jan Nemir Growal Maria Thekla Boros Dániel Effy Siggers Hua Xiangfeng Cain Zephyron Alice Wantroose Sarah Crawford Atanas Iordan Jack Darkfield Seldrit El Perimd Kalandmester Nicolas Demerest Hamon Joulice-Melange Andrea Tabassum Marisela Penthesilea Lina Wierro Sarah Lairs Emily Kyra Beawer Cirelin de Sovalon 81 posters | |
Szerző | Üzenet |
---|
Cirelin de Sovalon Alapító
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 20319 Kaszt : Üzenőláda :
| Tárgy: Palentum vidámpark Kedd Jan. 18, 2011 5:08 pm | |
| First topic message reminder :A szórakozó negyed talán egyik afféle kivétele, ám a vidámpark maga a szórakozást szolgálja, ám mégis ez a vidámpark kétarcú helyszín. Napközben egészen olyan, mint egy hagyományos vidámpark, akad itt óriáskerék, dodzsem, céllövöldék, és megannyi játék, amikre fel lehet ülni. A belépő nem méreg drága, egy napra fizetendő és minden játékra használatot biztosít, így megéri ide ellátogatni. A kis utcákon vattacukor és egyéb édességes, italos standokon árulják portékáikat a kereskedők, hogy ezzel is feldobják az itt töltött időt. Időnként egy-egy mutatványos is feltűnik a színen, hogy szórakoztassák, vagy becsábítsák egy sátorba a nézelődőket. Akadnak ugyanis jóssátrak, és hasonló alkalmatosságok is, az artisták, tűzfújók pedig ezeket hirdetik. A zene szinte folyamatosan szól, ha pont úgy helyezkedsz, akkor összemosódik az alapzaj és a többféle játékoktól érkező különböző dallam. Pörgés és nyüzsgés, ez jellemzi elsősorban a vidámparkot, ami Nellond egyik talán legfelkapottabb helye. Ám, amikor lemegy a nap a vidámpark külseje is megváltozni látszik. Bekapcsolnak az éjszakai fények, melyek a szobrokra, kiállított tárgyakra különös fényt vetnek. Időnként mintha 1-1 bohóc arca életre kelne, ha jobban megszemléled. De ez is csupán a játék miatt van, a szórakozást szolgálja...legalábbis ha minden igaz. Este 7 után nyit csupán ki a Szellemkastély, mely a vidámpark hátsóbb területeit foglalja el. A sötétbe burkolózott kastélyt szinte mindig enyhe köd veszi körül, még napsütéses délelőttökön is, ha épp az óriáskerékről tekintesz el arra. Odabent szembenézhetsz a félelmeiddel, ám bajod nem eshet, mégis nem mindenki vállalkozik rá, hogy belépjen e különös helyre. Hallani szóbeszédet arról is, hogy akadt aki másnap reggelre sem került elő, csak amikor végül a személyzet hozta ki, mert olyasmit látott, ami miatt egy sötét sarokban várta meg a reggelt, és nem mert tovább haladni. Túlzottan fiatalokat nem is engednek be, csak aki maga vállalja a kockázatot, hogy riadalma túl mélyre nyúl lelkében. Akik már egyszer megjárták a Szellemkastélyt, még ők is csak ritkán merészkednek vissza, és nem igazán tudják szavakba önteni, hogy pontosan mit is tapasztaltak odabent, vagy csak nem akarják vissza idézni a képeket? Nem tudni...egy biztos, ha bátor vagy, akkor inkább próbáld ki magad!
A vidámparkot este 10 után is látogathatják a diákok. A bejáratnál van egy kimondottan a Nezabaros diákok számára kihelyezett lilás térkapu, mely két irányú, és az iskola Udvarára nyílik, épp a bejárati ajtó mellé, ahol szintén található egy ilyen térkapu. Természetesen a térkapun csak személyiség lenyomat alapján Nezabaros diákok, tanárok és személyzet léphet rá, így illetéktelen személy ezen keresztül nem juthat be az iskolába.
írta Cirelin de Sovalon | |
| | |
Szerző | Üzenet |
---|
Játékmester
Hozzászólások száma : 1128 Kaszt : Üzenőláda : A játékmester jelenlegi használói, akiket kereshetsz, ha mesére vágysz: Isabella Newton (Eramir), Shuang Zhen (Eramir), Aurora Valenthe Mediaris (Eramir), Emily Kyra Beawer (Allidon), Nessie di Alsiera (Allidon), Lilia Radoslaval (Allidon), Cat Morgan (Belsirion), Clina Aoife Nessa (Naxeldir)
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 1:44 pm | |
| [Evandrus] *A fiú varázslata sikerül és mielőtt még a sav csontig bemarná a karjait, szétvágja a láncot, ami sisteregve esik le róla. A ruhája és a karja így is kicsit megjárta. A ruháján kimaródott egy csík, és a két karján is ott maradt egy-egy csík, amit akármivel próbál eltüntetni, nem fog sikerülni neki. Még kb. egy hétig nem gyógyulnak be a sebek, jelezve a kaland nyomát... Azonban a szobán aprócska változás ment végbe: hatalmas fényesség árasztja el, majd Evandrus egy ajtót pillant meg, ami szinte ugyanúgy néz ki, mint a Nezabar kúriába vezető teleportkapu...
[Nessie] *A lány úgy dönt, hogy nem veszi fel a telefont, ami szakadatlanul csörög, egyre hangosabban. Habár a lány varázslata sikeres és ki tud repülni, a lábára gabalyodik a telefonzsinór, ami kicsit lelassítja a lányt. Hogyha le is rázza magáról a telefont, a csengése ott marad a fejében. Minden órában egy percre hallja majd a telefon borzasztóan hangos és idegesítő csengését a fülében egészen 48 óráig a kaland után. A lány előtt is megjelenik egy teleportkapuhoz hasonlatos ajtó... A levegőben. *
[Tyler] -Tyler, Tyler... *csóválja a fejét a lány még mindig csábosan mosolyogva, majd a fiú mondandója után meg is jelenik a zongorán egy kotta. Hiszen a srác mégsem játszhat kotta nélkül! Azonban úgy tűnik, hogy a kotta ismerete sem mentesíti a fiút a vérveszteség alól. Egyre többször üt félre, a lány ajka pedig egyre többször húzódik gonosz mosolyra. Tyler érzi, hogy bizony kezd kifogyni az erő a kezéből, majd ájultan rogy össze, hiszen rengeteg vért vesztett. Azonban a fiúból kiszakad a pirosas-sárgás fény, ami körbeöleli a zongorát, majd hegyes tűvé válva indul meg a vámpír felé, aki riadtan menekül el az ablakon át. Tyler ahogy lassan magához tér, még mindig érzi, hogy rettentően fáradt a sok vérveszteség miatt, hiszen a karjában még ott van a cső, amiben még mindig csepeg a vére. Jó lenne megszabadítania magát attól. Nem lesz nehéz, hiszen egy egyszerű infúziós tű. Sajnos a sok vérveszteségtől Tyler rettentő fáradékony lesz és a sebe is megmarad, ami szinte óránként vérezni fog egészen 24 óráig. Azonban a szobán aprócska változás ment végbe: hatalmas fényesség árasztja el, majd Tyler egy ajtót pillant meg, ami szinte ugyanúgy néz ki, mint a Nezabar kúriába vezető teleportkapu...
//Köszönöm szépen a részvételt, remélem élveztétek!// | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 1:38 pm | |
| *Amikor egy székhez láncolva kel fel, egy bohóccal előtte, ideges lesz és minden bja, de leküzdi, legalábbiss próbálja a fóbiát, és megoldást keres, majd a legjobbnak tűnő átkot mondja ki:* -Gladio Vallie! *Az átok következtáben egy kard jelenik meg a kezében, és szét vágja vele a láncokat, majd feláll, és a kijáratot keresi előreszegezett pálcával. Nagyon-nagyon ideges, ha mosttalálkozna a bohóccal, az biztos nem járna jól* |
| | | Kockadobás
Hozzászólások száma : 860 Kaszt :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 1:30 pm | |
| The member ' Tyler Svensson' has done the following action : Roll dices'Tízoldalú' : Result : | |
| | | Felaern Yhendorn
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1322 Kaszt :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 1:30 pm | |
| *Nincs ideje befejezni a dalát, előbb a lény csuklik holtan össze, majd Tyler is eszméletét vesztve. Felébredve fel se kel. Szinte nem is bír, mintha húzná a föld ólomsúllyal, majd meghallja a hegedűt. Ízlelgeti, elemzi, nagyon szereti ezt a hangszert – is -. Nincs tudatánál, vezérli a zene, és hagyja, nem is küzd ellene, teljesen ellazul az agya. Hosszan, sokat pislog.* - Nocsak, nocsak? *Viszonozza, az utolsó tagot viszont felhúzzza, így az egész kérdő hangsúllyal szalad ki a száján. Nem érez semmit, nem tudja mi történik, egyszer csak ott ül a zongoránál, gyönyörű billentyűzettel. Először csak bámulja a csövet, aztán ismételgeteti, hogy nem, ez biztos nem valóság, aztán ránézek a lányra.* - Egy művész eredendően képtelen a rontásra. Csupán játssza, amit a belső hallása a fülébe tesz, így lehetséges, hogy ugyanazon dalnak millió feldolgozása lehetséges. Minden igazi zongorista egy kicsit máshogy játssza, a saját szájíze szerint. Eszerint a rontás csupán egy rögzített dologhoz való viszonyítás. Művészek esetén nem értelmezhető igazán. *Elmosolyodik. Igen, még ilyen fura helyzetben is, egyszerűen szeret ilyen témákról beszélgetni, filozofálni. Tudja, mit kell játszania, és el is kezdi. Halad az árral, folyamatosan, mint egy folyó, lába is mindig rátalál a pedálra, ahol kell. Nagyon rég zongorázott, és iszonyatosan élvezi. Ráadásul, az életéért játszik. És nem érti, ez a tudat miért nem rémíti őt meg.* - Gyönyörűen szól a hegedűd. 18-19. század fordulóján készülhetett, ugye? Hallatszik rajta, a fa teljesen be van járatva, jól volt kezelve, nincs kiszikkadva, se túlnedvesedve. *Szakértősködik egy kicsit, habár a hegedűhöz viszonyítva még kevésbé ért.*
A hozzászólást Tyler Svensson összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jan. 07, 2012 1:33 pm-kor. | |
| | | Nessie di Alsiera
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1353 Kaszt : Üzenőláda : "Higgy magadban, és készülj fel arra, ami jön!"
"A sötétség nem egyenlő a gonosszal, mint ahogy a világosság sem jelent mindig jót."
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 1:26 pm | |
| *A lélekpenge varázslat természeten bevált, így a lány azonnal hatájjal meghalt. Azonban Ness pár pillant múlva elájul. A lány később telefoncsörgésre ébred. Nem akarja felvenni, úgy gondolja, hogy nem lesz ez jó. Így a zajt elengedi a füle mellett és a varjú beszédétől sem ijed meg. Miután az elreppen, Ness egy csapással kiüti a teljes ablaküveget, keze most véres is tőle. A vér folyik, de a lányt nem zavarja. Elővesz csizmájából egy zsebtőrt, a pópójából levág egy nagy darabot, s a kezére köti, hisz ebben a pillanatban többet nem tud tenni. Azonban máris tudja a következő varézslatát, melyben egy angyalszárnyat növeszt és egyszerűen elreppen az ablakon át.*-Altivolus*Szólt, s mostmár mivel alkalmazta ezt a varázst, a fájdalom nem volt elviselhetetlen. Szépen felreppent, egyenesen ki az ablakon....*
//SHE elsődleges, szárnyalás:
- Spoiler:
Varázsige: Altivolus Leírás: A mágia adja magát, lehetőséget ad arra, hogy könnyebben felvegyük a harcos egy repülni képes lénnyel, más esetben pedig nagy előnyre tehetünk szert, hiszen jobb lesz a kitérésünk, és nagyobb meglepetéssel tudunk támadni a magasból cikázva. A varázslat hatására egy pár angyalszárny nő ki a hátunkból, melynek mérete alkalmazkodik a miénkhez. Azon lények számára, akik már rendelkeznek szárnnyal, fél-angyalok, tündérek a varázslat a saját meglévő szárnyukat erősíti meg, egy plusz védelemmel, gyorsasággal látja el azt. Fontos, hogy kezdetben az új lehetőséget gyakorolni kell, tehát minél többször alkalmazzuk a szárnyakat, annál hatékonyabban leszünk képesek repülni. A kezdet kezdetén még esetlenek leszünk, mint a madár, aki először próbál szárnyra kapni. Pálcamozdulat: Jobb vállunk felett a hátunk irányába suhintunk a pálcával. A szárnyak néhány pillanat alatt előbújnak, kezdetben heves fájdalommal. Hatás: Azonnali és időleges. Kezdők esetén a szárnyak maximum 5-6 percig maradnak meg, majd fokozatosan húzódnak vissza kb. 1 perc alatt, így még le tudunk szállni, ha már múlik az erejük, nem zuhanunk le. Animágusok, Vándorok, Légmágusok és elsődleges sötét hatalmak elűzésével rendelkezők, valamint évfolyamonként plusz 3 perc. Hátrány: Kezdetben ez a varázslat fájdalommal jár, mivel konkrétan fizikai valójában jelenik meg a szárny, de sok gyakorlással ez a fájdalom minimálisra csökkenthető, de mindig érezni fogja a használó. Ennek fényében a szárny, ha sérül, akkor ugyanúgy mint egy végtag esetén érezni fogjuk a fájdalmat is! Már eleve szárnnyal rendelkezők esetén is megjelenik a fájdalom, ők ugyanis pulsz tollakat, tündérek hártyákat fognak növeszteni. Véglegesítés: A szárnyakat lehetőség van véglegesíteni is, de ebben az esetben már nem erősíthetőek tovább, szimpla angyalszárnyként fognak funkcionálni és el sem tűntethetőek mágia útján, csak fizikailag, konkrétan levágva. Ehhez viszont egy különleges komponensre van szükségünk, ami nem más, mint egy nagyon ritka Angyal-sárkány pikkely. //Az Angyal-sárkány pikkelyt igényelni lehet úgymond nálam. Ha úgy ítélem meg az igénylőnél, hogy játéka, aktivitása stb. alapján megérdemelheti, akkor egy spontán mese keretein belül szerezheti meg.//
| |
| | | Játékmester
Hozzászólások száma : 1128 Kaszt : Üzenőláda : A játékmester jelenlegi használói, akiket kereshetsz, ha mesére vágysz: Isabella Newton (Eramir), Shuang Zhen (Eramir), Aurora Valenthe Mediaris (Eramir), Emily Kyra Beawer (Allidon), Nessie di Alsiera (Allidon), Lilia Radoslaval (Allidon), Cat Morgan (Belsirion), Clina Aoife Nessa (Naxeldir)
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 1:13 pm | |
| *A Lélekpenge csodálatos húzás volt Nessie-től, hiszen a Banshee abbahagyja a sikítást, majd haldokolva hull a földre.Ezután különös dolog történik. A fáklyák ismét kihunynak, majd a furcsa színű aura lassan bevon mindenkit. Ettől a diákok elájulnak és eszméletlenül hullanak a földre. Ahogy lassan magukhoz térnek, észrevehetik, hogy egyedül vannak. Egyedül bizony, méghozzá mindenki egy sötét szobában.
[Evandrus] A fiú egy sötét szobában fekszik egy székhez kötözve. Nem egyszerű kötéllel, hanem lánccal. A fiúval szemben lévő falon egy bohóchoz hasonlatos fej jelenik meg. Lágyan elmosolyodik, majd Evandrus meghallhatja a zongorajátékhoz hasonlatos zenét a szobában. A bohócfej mosolya egyre gonoszabbá és titokzatosabbá válik, végül lassan megszólal eltorzított hangon:* -Helló Evandrus! Köszöntelek a Szellemkastélyban! A feladatod egyszerű: szabadulj ki és pusztítsd el a láncokat! De vigyázz! Csak néhány perced van, ugyanis a láncokat savval kentem be, amely igen hamar átüt a ruhán... A játék most kezdődik!*fejezi be a bohóc a szöveget, majd a láncok felizzanak és Evandrus hallja, ahogy valami a szék mögött csöpög a padlóra. A bohóc nem hazudott. Nincs sok ideje. Még szerencse, hogy a pálcája ott van a kezében...
[Nessie] A lány egy sötét szobában fekszik. Hangos telefoncsörgésre ébred fel. Egy egyszerű asztal van a szobában, semmi más. Egy ablak ad fényt, és így láthatja meg Nessie a telefont, ami szakadatlanul csörög. Az ablakban megjelenik egy varjú, aki hangosan károgni kezd, majd emberi nyelven megszólal:* - Nessie! Tönkre tetted a zongorát. Tönkre tetted a lelkét. Így a Te lelked is halálra van ítélve. Viseld hát következményeit tettednek!*szól haragosan a varjú, majd el is száll. Hogyha Nessie felveszi a telefont, meghallhatja a Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző iskola igazgatójának a hangját:* - Nessie di Alsiera! Ezennel eltanácsolom a Nezabar Boszorkány- és Varászlóképzőből! Vétkesnek találtatom, és ezennel a büntetése életfogytiglan Álomvilágban! *hangzik Kaen el Jericho borzalmas hangja. Nessie érezheti, mintha valami húzná a gyomránál fogva, majd ismét elsötétül előtte a világ. Nessie érezheti, hogy egy újabb terembe kerül. Csokifolyó, marcipánfák és társai. Vagyis teljesen biztos, hogy álmodik. De hogyan is kerülhetne ki innen? Nos... Ezt neki kell tudnia.
[Tyler] A fiú egy sötét szobában fekszik. Ahogy lassan kinyitja a szemét, egy hatalmas ablakot láthat téglákból kirakva. Afféle boltív, de látszik, hogy az üvegek ki vannak törve a nyitott ablakban. És halk hegedűszó üti meg a fülét. Az ablakban egy fehérbe öltözött lány ül, fekete kalappal a fején és hegedül. Hogy mit? nos, ez jó kérdés, de ahogy Tyler hallgatja a zenét, hamarosan érzi, hogy a zene beférkőzik az agyába és irányítani kezdi a testét. A hegedűszó egyre hangosabb lesz és Tyler érzi, hogy lassan megindulnak a lábai az ablak irányába. A hegedű a levegőben marad és tovább ontja magából a csodálatos dalokat, míg a lány lassan megfordul. Vörös szemével nézhet szembe a fiú és vérvörös ajkai mosolyra húzódnak.* -Nocsak, nocsak *suttogja a lány, leugorva az ablakból.* -Újabb vendégem akadt. Mondd csak. Játszanál velem egy duettet? *súgja a lány Tyler fülébe, majd a fiú mögött megjelenik egy gyönyörű zongora. A srác pislant egyet és már a zongoránál ül, azonban furcsa a hangszer: a kezéhez van kötve egy cső, amiből a vére folyik ki. A lány még mindig csábosan mosolyogva közelebb sétál a fiúhoz, kivillantva vámpírfogait:* -Remélem jó játékos vagy, mert ha elrontod a hangokat, meghalsz *susogja a lány, majd hegedűjét magához vonva kezd bele a már ismert dalba.
| |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 1:13 pm | |
| *Egyelőre nem reagál a szellemre, vagy lélek, vagy nem is tudja miez, de nem is az ő szakterülete. Reméli, hogy Tyler dala bejön, ha nem, akkor nem tudja, hogy mi lesz, de kitalál valamit. * |
| | | Felaern Yhendorn
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1322 Kaszt :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:58 pm | |
| - Mit tettél? A hangszernek lelke van, nem lehet egyszerre millió dallamot játszani, ellentétekkel sújtani, neked hogy esne mindez? Ha megkértél volna, eljövök a zongorától, átadom a terepet, de ha én vagyok ott, lehet nézni, csak nem beleütni hangokat az én zenémbe. *Egyértelműen a szőkeséget teszi mindezért felelőssé, de a továbbiakban nem foglalkozik vele. Lehet hogy egy kicsit lobbanékony, és sosem felejt, de azért mindig megbocsát. Mérges. Kezd félni, nem érzi azt a biztonságot, mint eddig, hogy semmi gond nincs, úgyis nemsokára vége lesz. A sikítástól hátratántorodik, és még el is esik, kezével takarva fülét. Pupillája még nem szokta meg a hirtelen fényességet, úgyhogy hunyorogva néz a fura alak felé. Enyhén hátrál is, de azért próbálkozik megtartani a bátorságát, ismételgetve, hogy ez úgysem a valóság. Feláll a földről, és mélyen belefúrja szemeit a lény tekintetébe* - Ki vagy, s mit akarsz tőlünk? Miért jó neked mindez? *Kérdezi, úgy, mintha valami egyszerű emberrel beszélne, és felfedezve, hogy mégiscsak körberagyogja a zongora „lelke”, rázendít egy dalra, melyre még dalmágiáról emlékszik, hogy csak legyen valami haszna is, ne csak kántáljon valami rémisztő lénynek. Pontosan csak az rémlik neki, hogy valami pajzs lesz, annyira sosem volt szorgalmas, hogy kívülről tudja, mik ellen jó ez a mágikus védekezési forma. Látja, mit csinál a lány társa, de nem érdekli, igazából, valahol sajnálja a lebegő nőt. Lehet, csupán illúzió ez, de mintha szomorú lenne.* - Félelem járja át a szívem, A segítségre szükség lészen. Itt most bűbáj, átok nem segít, Minden mágiát, most elvegyít.
Pajzsként tornyosul most elém, Minden mágia e földtekén Mely visszaveri mit rám szórnak, S az ellenfél magát átkozza.- Spoiler:
Dalmágia I./8.óra - Pajzsfelvonás:
Egyedül vagy. Nem tudod, hogyan védd meg magadat, vagy társaidat. Nincs semmi menedék a közeledben, és rád támadnak. Semmi mással nem tudod hatástalanítani némelyik feléd küldött varázslatot. Itt az idő, hogy megidézz egy pajzsot, egy egyszerű dal segítségével. Leírás: A pajzsfelvonás dala, egy nagyon érdekes dal. Ugyanis vannak olyan varázslatok, amelyeket csak ezzel a dallal lehet kivédeni. A pajzsot nem csak magad elé, hanem bárki más elé is megidézheted, ha a dal szövegében a személyre utaló igéket megfelelően ragozod. A pajzsról szinte minden varázslat visszapattan. Ha átkot vagy bűbűjt szórnak rád, akkor a pajzs úgy veri vissza, hogy a rád szórt átok vagy bűbáj, az ellenfeledet találja el. A többi varázslatot egyszerűen elnyeli. A pajzs minden irányból véd, és mozogni is tudsz vele. Tehát ahogy arrébb mész, úgy a pajzs is jön veled. Nagy távot azonban nehéz benne megtenni.
Dal: Félelem járja át a szívem, A segítségre szükség lészen. Itt most bűbáj, átok nem segít, Minden mágiát, most elvegyít.
Pajzsként tornyosul most elém, Minden mágia e földtekén Mely visszaveri mit rám szórnak, S az ellenfél magát átkozza.
Időszak: ókor Időtartam: 10-15 perc, maximum 30 perc Hatás: a dal végén jelenik meg a pajzs Tempó/Ritmus: gyors és dallamos. Szerkezet: Rövid, így könnyen megidézhető, ez nagy előny. Fontos még, hogy ha az aláhúzott szavakat megfelelően ragozzuk, akkor nem csak magunk elé, hanem mások elé és felvonhatjuk a pajzsot. A pajzs mint egy burok, mind irányból véd.
| |
| | | Nessie di Alsiera
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1353 Kaszt : Üzenőláda : "Higgy magadban, és készülj fel arra, ami jön!"
"A sötétség nem egyenlő a gonosszal, mint ahogy a világosság sem jelent mindig jót."
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:51 pm | |
| *A zongora szépen összetörik Ness és Tyler zongorázási kísérlete miatt, belőle pedig egy sárgás-pirosas fény száll ki. Mikor meghallja a sikolyt, a füléhez kap, majd hátraugrik a zongorától, hogy a két fiú eléje kerüljön. A csizmájából kiszedi az asztrál-mentál medált. Hogy mennyi minden belefér a csizmájába! Aztán hirtelen elmotyogja a kedvenc életmentő variát, ami igen sok helyen mentette már meg, de közben reméli, hogy ez alatt a fiúknak nem esik baja. A lélekpenge varázs, mivel a lelket támadja, így bizonyára hatásosnak bizonyul a nővel szemben, aki lehet hogy szellem, de biztosan van lelke. A varázslat, melyet elmotyogott.*-Frevanimus!*Szólt, s megtette a szükséges mozdulatokat. Minden r erejével a nőre koncentrált, aki hevesen csapkodott feléjük. Nem akarta, hogy bárkinek bántódása essen, csak azért ugrott a fiúk mögé, hogy addig is el tudja végezni a varit.*
//Lélelszimpátia másodlagos, Lélekpenge:
- Spoiler:
Varázsige: Fervanimus Leírás: Különleges sebző varázslat, mely nem a testet támadja, hanem célszemély lelkét. Ott ejtünk fájdalmat, ahol a legjobban fáj, és mivel ez nem jár fizikai sérüléssel a legtöbb gyógyítás haszontalan vele szemben. Magyarán az illető érzi a fájdalmat, mely fokozatosan erősödik, és akár végül bele is halhat, de fizikailag nem sérül, nem jelennek meg vágásnyomok rajta stb. A varázslattal holt lelkeket is megsebezhetünk, szellemeket, lidérceket, vámpírokat, mindenféle élőholtat, melynek a teste nem érzékeli a fájdalmat, ám a lelke igen. Fókuszhasználat: Fentről lefelé végighúzzuk a jobb hüvelykujj körmét az Asztrál-mentál medálon, miközben kimondjuk az igét. Hatás: Azonnali és időleges. Olyan érzést kelt, mintha marcangolná valami az ember lelkét, próbálná széttépni a szívét, belsejét. Kezdőknél 5-6 percig tart, évfolyamonként, Mentalisták, Halottlátók és elsődleges Lélekszimpátiával rendelkezők esetén +2 perc. Egy erős mágus, akár darabokra is tépheti a lelket, mely halált okoz, olyan formában, hogy ezután már megidézni sem lehet soha többé.//
| |
| | | Játékmester
Hozzászólások száma : 1128 Kaszt : Üzenőláda : A játékmester jelenlegi használói, akiket kereshetsz, ha mesére vágysz: Isabella Newton (Eramir), Shuang Zhen (Eramir), Aurora Valenthe Mediaris (Eramir), Emily Kyra Beawer (Allidon), Nessie di Alsiera (Allidon), Lilia Radoslaval (Allidon), Cat Morgan (Belsirion), Clina Aoife Nessa (Naxeldir)
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:41 pm | |
| *A szoba, ahogy sötétbe borul, igen csak ijesztő. De úgy tűnik, hogy Evandrus élvezi a dolgot, a másik két diákot pedig a zongora látványa köti le. Tyler a zongorához sétál és igyekszik megakadályozni a zongora működését. Nessie is erre készül, így ahogy mind a ketten szinte más dallamot kezdenek el játszani, a zongorán mágikus szikrák keletkeznek és ahogy az ablak kitörik, úgy a zongora is összeroggyan, szétesik és mintha valami furcsa sárgás-pirosas fény szállna ki belőle. Talán a lelke? Lehetséges, azonban a szobára most már tényleg hatalmas sötétség ül. Érezhetően készül valami, habár mikor bejöttek, akkor Nessie nem érzett semmit. Mintha láthatóvá válla a sötétség, ahogy kúszik a három diák felé. Tyler fénykeltése sikertelen, miért is lenne sikeres? Aztán hirtelen fáklyák gyulladnak fel a szoba oldalán és hatalmas sikítás tölti be az egész termet. A diákok joggal kaphatnak a fülükhöz, hiszen tényleg dobhártya szakasztó ez a sikítás. Az ablakon egy fehér lepelbe burkolt nő - vagy inkább lény? - reppen be. Hogyha a diákok jobban megfigyelik, akkor láthatják körülötte azt a színű aurát, ami a zongorából röppent ki. A Banshee feléjük halad, be nem csukva a száját, karmos kezeivel a diákok felé kapva...* | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:32 pm | |
| *Vigyorog, amikor bezárul az ajtó, kialszik a űz és betörik az ablak. Imádja az ilyen helyeket. Az adrenalin szintje az egekbe szökik, pálcájával megpróbál tüzet gyújtani, több kevesebb sikerrel. Pálcáját előreszegezve forog körbe, arcán hatalmas vigyorral éss izgatottan várja a folytatást* |
| | | Nessie di Alsiera
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1353 Kaszt : Üzenőláda : "Higgy magadban, és készülj fel arra, ami jön!"
"A sötétség nem egyenlő a gonosszal, mint ahogy a világosság sem jelent mindig jót."
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:29 pm | |
| *No, az biztos, hogy rejtekajtó nincs. Ness most megy a többiek után, be a szobába. Elmond egy gyors varit, a biztonság kedvéért, majd ha nem talál semmit, akkor odaül a zongorához, ahol egy vidám dalt kezd el hallatni, közben pedig besegít neki Tyler is. Igyekszik minél hangosabban, hogy a nyomasztó dalt elnyomja az ő nótája. Fel akarja oldani a nyomást, ami rajta van, ez pedig sikerül is neki, mivel a zenéje minden rossz érzést szerte foszlat, csak ő marad és a zongora. Az ablak csattanására oda sem figyel, inkább a játékával van elfoglalva. Ahogy a zene egyre hangosabb, úgy lesz a vidám nóta is egyre hangosabb. Más szóval egyenes arányosságról beszélünk. Ness ezt jól tudja, hisz nagyon okos és művel fél-véla leányzóról van szó..*- Csináljatok már valamit!*Szól oda a többieknek egy picit hisztérikusan. Hupsz, a vari majd nem kimaradt.*-Percipio Morioris*Ezt mondta, mielőtt a zongorához ült volna.*
- Spoiler:
//AUM másodlagos, csapdaérzékelés:
Varázsige: Percipio Morioris Leírás: Újabb magától értetődő varázslat, mely arra hivatott, hogy csapdákat mutasson ki a környezetünkben. Alkalmas lehet, ha ismeretlen terepen kell áthaladnunk és nem szeretnénk csapdába szaladni, vagy ha pl. ládákat kell kinyitnunk, melyek nem ritkán vannak csapdákkal levédve. A varázslat hatására hasonló módon, mint a rejtekajtó keresés esetén a csapdával ellátott tárgy/terület halvány kékes-ezüstös színnel fog élesen világítani, melyet természetesen csak mi látunk. A fény fokozatosan halványodik el. Képességeinktől függően a mágia azt is elmondhatja, hogy milyen jellegű csapdáról van szó, milyen mágia, netán mechanikus. Akrobaták, tolvajok (előtörténettel bizonyítva!) ezeknek a csapdának a működését könnyebben érhetik meg, mint más, így hatástalanításukra is esélyük van. Összehangolás: Abban az esetben, ha Összehangolás varázslata alatt állunk, akkor azon személyek is látni fogják a csapda helyét, akik a "csapatba" beletartoznak és érzékelni fogjuk ugyanúgy a fejükben a működéséről szóló bizonyos mennyiségű információkat. Pálcamozdulat: Az adott területen, helyszínen fordulunk körbe a plafon felé tartott pálcával, miközben kimondjuk az igét. Ha kifejezett egy tárgyat célzunk vele, pontosabb információkat tudhatunk meg a csapda mibenlétéről. Hatás: Azonnali és időleges. A fény fokozatosan szűnik meg. Kezdők maximum 3 méter sugarú körben térképezhetnek fel, a csapda mibenlétének mértékének ismeretét a mesélő határozza meg, ami kezdetben szinte teljesen minimális. Évfolyamonként, aurork, akrobaták, jósok, látnokok, elsődleges aurormágiával rendelkezők, tolvajok +1 méter.//
A hozzászólást Nessie di Alsiera összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jan. 07, 2012 12:35 pm-kor. | |
| | | Felaern Yhendorn
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1322 Kaszt :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:28 pm | |
| *Pálcáját előreszegve halad a fényforrás felé, s benyitva tetszik neki a bálterem hangulata. Megvan a maga művészi hangulata, a zongorától pedig egyenesen el van ragadtatva, rögtön kielemzi, mikor, hol készülhetett, milyen a mechanikája, meg még ilyenek jutnak eszébe. Túlzottan nem szereti, amikor mágiával játszanak rajta, neki kell a teljes vizuális látvány, hogy a megfelelő hatást érjék el nála, elvégre ő maga is zongorista. Szinte babonázva lép oda a hangszerhez, olyan rég látott rendes, nagy zongorát, a Nezabarban valamiért még nem találkozott ilyenekkel. Kielemzi a darabot, odalép ahol a darabot játszó művésznek kéne lennie, és lenyomva tartja az egyik billentyűt, amelyik sokszor lenyomódik. Majd kettőt, majd hármat, végül azon veszi észre magát, hogy bal kézzel akadályozni próbálja a mágia munkáját, a ballal pedig kiegészítgeti, díszítgeti azt hirtelen előtörő, elhaló, magasabb hangokkal. Ha megállna a játékban a zongora, biztosan rákezdene egyedül valamire. A másik két társáról és a környezetről teljesen elfelejtkezik. Ahogy kitörik az ablak, néhány szilánk ráhullik, ettől ébred fel valamennyire, de továbbra is a zongorával foglalkozik. Pálcájával egy egyszerű bűbájt mormol el, bár valószínűsíti, hogy nem lesz hatása.* - Finite Incantatem! *Pöccint a hangot adó billentyűk felé.*
A hozzászólást Tyler Svensson összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Jan. 07, 2012 12:30 pm-kor. | |
| | | Játékmester
Hozzászólások száma : 1128 Kaszt : Üzenőláda : A játékmester jelenlegi használói, akiket kereshetsz, ha mesére vágysz: Isabella Newton (Eramir), Shuang Zhen (Eramir), Aurora Valenthe Mediaris (Eramir), Emily Kyra Beawer (Allidon), Nessie di Alsiera (Allidon), Lilia Radoslaval (Allidon), Cat Morgan (Belsirion), Clina Aoife Nessa (Naxeldir)
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:14 pm | |
| *A három diák tehát bekerült a Szellemkastélyba. Hogyha figyelnek, akkor hallhatják és láthatják, ahogy a kétszárnyú ajtó hatalmas csattanással bezárul és ezernyi lakat, kampó és zár záródik be néhány másodperc alatt. Nincs más hátra, mint előre! Ahogy haladnak a keskeny folyosón, az ablakon kinézve egy sötét temetőt láthatnak, megannyi sírfával, lombtalan fákkal és talán még egy baglyot is megláthatnak, aki szüntelenül huhog az éjben. Nessie elmotyog egy rejtekajtó-varázslatot, de nem érez semmit. Úgy tűnik, hogy ez nem a tipikus minden-fal-mögött-egy-járat kastély, hanem egy egyszerű Kúria. Talán... Hogyha előrefelé indulnak a fény irányába, akkor egy csinos kis bálteremhez hasonlatos szobát találhatnak. A falak mellett csinos kis asztalok székekkel, az ajtóval szemben egy kanapé, néhány fotel és - jól gondolták - egy kandalló. Az ajtótól jobbra egy ablak alatt pedig egy zongora. Elég poros és lerobbant, azonban úgy tűnik, hogy még mindig él, hiszen ahogy a diákok besétálnak, néhány billentyű lenyomódik. Majd egyre több és végül egy kissé ijesztő DAL kezd szólni. A zongorajáték csodás - lenne, hogyha nem lenne ijesztő helyen. A szoba is régi, a tapéta mállik, az ablakok ki vannak törve, a fotelek és kanapékból kiállnak a rugók és társai. Néhány pókkal és patkánnyal is találkozhatnak a diákok, hogyha jobban körülnéznek. A kandallóból hirtelen kialszik a tűz, majd egy nagyobb széllökéstől becsapódik az egyik ablak és a maradék üveg is kitörik belőle. A zongorajáték pedig egyre hangosabb és hangosabb...* | |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:05 pm | |
| *Evandrust ki veri a víz, rosszul érzi magát, reszket minden porcikája, szédülés fogja el, és majd összeesik, amikor a bohóc felszippantja őket, és megkönnyebbül, amikor végre lerakja őket. Hiába, a bohóc fóbia már csak ilyen, és sajnos Evandrus is ebben szenved. Amikor meglátnak egy pislákolóó fényt, egymásra néznek, és ha többiek is beleegyeznek, Evandrus előreszegeztt pálcával elindul a fény felé* |
| | | Nessie di Alsiera
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1353 Kaszt : Üzenőláda : "Higgy magadban, és készülj fel arra, ami jön!"
"A sötétség nem egyenlő a gonosszal, mint ahogy a világosság sem jelent mindig jót."
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:03 pm | |
| *Nessienek odaszól egy fiú, erre ő megfordul és ránéz.*- Szia, csak erre jártam. Ömm, jobb dumát nem tudtál kitalálni?* Mondta, majd szépségesen elnevette magát, hogy Tyler lássa, nem ellenszenves neki. Majd újra megszólal.*- Én egyébként Nessie vagyok, Nessie di Alsiera. Te ki volnál?*Kérdezi tiszteletteljes gyönyörű hangján. Újra előre nézett, ám most megpillantotta a bohóc arcot. Kicsit megijedt, de végül megnyugodott. Érdekes módon, a szőnyeg nem zaklatta fel, bár kicsit furcsának találta. Mikor megérkeztek a folyosóra, Ness a csizmájából előkapta a pálcáját, majd gyorsan elmotyogott egy bűbájt.*-Venatio Ostiumvieo*Szólt, s várta, hogy hol lehet itt valami rejtekajtó, amin keresztül valami nyomokban gazdagabb helyre kerülhetnek, vagy akár ki ebből az épületből. Minden esetre nagyon reméli, hogy valamit talál, ami hasznos lehet számára.*
//AUM másodlagos, Rejtekajtó keresése:
- Spoiler:
Varázsige: Venatio Ostiumvieo Leírás: A név magáért beszél, a mágia segítségével egy adott területen belül rejtett, titkos ajtókat találhatunk meg. Természetesen abban az esetben, ha azok elrejtési módja nem haladja meg erőnket, tehát attól hogy nem találunk rejtett ajtót, még lehetséges, hogy van, ha nálunk jóval erősebb mágus rejtette azt el. Egyébként a varázslat mindenféle titkos ajtót megmutat, legyen az varázslattal, vagy fizikai úton elrejtve. Hatására a titkos átjáró körvonalai éles lilás-ezüstös színnel kezdenek el világítani, de ez csak a mágia kimondója számára lesz látható, másnak nem. Összehangolás: Abban az esetben, ha Összehangolás varázslata alatt állunk, akkor azon személyek is látni fogják a titkos ajtót, akik a "csapatba" beletartoznak. Pálcamozdulat: A teremben, helyszínen körbefordulunk, miközben a pálcával a padló irányába mutatunk és kimondjuk az igét. Hatás: Azonnali és időleges. A varázslat rövid ideig villan fel, amíg kiszúrjuk az adott rejtett ajtót, majd fokozatosan halványodik. Hatótávolsága magunkat középpontnak véve kezdők esetén maximum 3 méter sugarú kör. Évfolyamonként, auroroknak, jósoknak, látnokoknak, elsődleges aurormágiával rendelkezőknek +1 méter.
| |
| | | Felaern Yhendorn
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1322 Kaszt :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 12:00 pm | |
| *Kifejezetten nincs ínyére, hogy egy nyelven áll. Egyrészt, mert annak a szájban van a helye, nyálkás, undorító. Ha meg valakinek ekkora ízlelő szerve van, örüljön neki otthon, de ne neki kelljen rajta álldogálni. Nem szólal meg, igazából hagyja hogy az események pörögjenek. Úgysem ez a valóság, mindenki ismeri, milyen a szellemkastély. Nemsokára kint lesz innen, teljesen épen, addig meg élvezzük… amennyire lehet. Mikor megérkeznek, előveszi a pálcáját, és „Lumos”-szal teremt egy kis fényt.* - Hát akkor, gondolom menjünk a kandalló felé *Próbál úgy tenni, mintha teljesen nyugodt lenne, de azért az adrenalin kezd benne termelődni*
| |
| | | Játékmester
Hozzászólások száma : 1128 Kaszt : Üzenőláda : A játékmester jelenlegi használói, akiket kereshetsz, ha mesére vágysz: Isabella Newton (Eramir), Shuang Zhen (Eramir), Aurora Valenthe Mediaris (Eramir), Emily Kyra Beawer (Allidon), Nessie di Alsiera (Allidon), Lilia Radoslaval (Allidon), Cat Morgan (Belsirion), Clina Aoife Nessa (Naxeldir)
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 11:48 am | |
| *Este van és sötét. Körülbelül olyan 8-9 óra felé lehet, de ez az időpont nem gátolja meg a Nezabaros diákokat abban, hogy vidámparkba jöjjenek. Megbüntetve nem lesznek, hiszen este 10 után is itt lehetnek, hogyha szeretnének. A Szellemkastély ilyenkor éli az életét, hiszen most is hangos bagolyhuhogások hallatszanak felőle, valamint a hatalmas kapu előtt lévő kopár fák is elég ijesztőek. Ahogy három diák lassan megáll a Szellemkastély mellett, észrevehetik, hogy a Vidámparkon kísérteties, hideg szél fúj keresztül. Hogyha jobban körbenéznek, azt is láthatják, hogy egy kósza lélek nincs a vidámparkban, csak ők hárman. Minden játék csak félelmetesen világít, azonban ember, árus vagy éppen más Nezabaros diák nincs a parkban. A Szellemkastély hívogatóan huhogtatja a baglyait, majd nyikorogva nyílik ki hatalmas, kétszárnyú fa ajtaja. A kastély mintha alakulna, egy bohócfejet mintáz, aminek igen félelmetesen néz ki a szeme. A lépcsőre kitekeredeik a bohóc nyelve, ezen kellene felsétálniuk a diákoknak. Sétálniuk? Felesleges, ugyanis mind a hárman a nyelven állnak. Hogy hogyan kerültek oda? Jó kérdés, a lényeg, hogy a nyelv feltekeredik, a diákokat eltaszítva a lábukról. Pörögnek, forognak, mintha egy szőnyegbe csavarták volna be őket, majd amikor végre érzik, hogy megálltak, lassan kitekerednek a nyelvből. Egy sötét folyosóra érkeznek, aminek bal oldalán ajtók, jobb oldalán kitört ablakok vannak. Elég elhagyatott helynek néz ki, de hát ez a lényeg, nem? Hogy merre indulnak, az rajtuk áll, azonban hogyha előrenéznek, halvány pislákolást láthatnak. Kandalló? Vagy csupán egy gyertya?*
| |
| | | Vendég Vendég
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 11:44 am | |
| *Evandrus Egy fekete öltönyben és a Westend csizmájában lépked a Vidámpark felé. Lekezel a biztonságiőrrel, majd a zsebébe markol, és egy pár aranyat nyom az őr kezébe, majd járkálni kezd. Mostanában egyre sűrűbben járkál ide, és már majdnem mindent kipróbált, kivéve a kastélyt, ezért arra veszi az irányt. Amikor belép, körül néz és elámul a látványon, majd ismerősök után néz, bár nem hiszi, hogy ebben az időtájban találna bárkit is, de majd meglátjuk. Szóval lépke a kastélyba, hátha történik valami különleges* |
| | | Felaern Yhendorn
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1322 Kaszt :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 11:34 am | |
| *Zsebretett kézzel baktat a ködbe burkolózó rész felé. Néhány diáktársával szórakoztak néhány játékkal, de aztán a többiek elbúcsúztak, Ty pedig egyszerűen új elfoglaltságot keres. Sosem szeretett túl sokat a négy fal között tölteni, túl egyhangú, unalmas. Meg talán az is beszél belőle, hogy eléggé kapzsi, pénzsóvár alkat (félig skót elvégre), és ha már kifizette azt a jegyet, maximálisan ki akarja használni.* - Daram, daram. Dubbi, dubbi dubbi duuu, dararam. *Dúdolgat könnyedén, néha meg-meg fordulva, hogy jár-e erre valaki ismerős rajta kívül, vagy valami olyasvalaki, aki el tudná őt szórakoztatni. Egyedül biztos nem akkora buli ez a szellemkastély, mint mondják. Aztán, végül nem is megy be. Megáll a kapu előtt, várakozik, nézelődik, megfigyeli a kastély külsejét. Aztán eszébe jut, hogy basszus, mitől is ilyen óvatos, egyszerűen belöki az ajtót, és sétálgat, nagyjából tetszik neki. Hátulról megpillant egy egész vonzónak tűnő lányt, szóval felgyorsítja lépteit, és felzárkózik mellé.* - Csáó. Ty vagyok, távolról jófejnek tűnsz, és haverjaim már nem jöttek el velem ide a kastélyba, szóval gondoltam megnézlek közelről is. Mi járatban errefelé? *Néz bele a szemébe enyhe mosollyal, persze nem tesz úgy, mintha fel akarná szedni, meg semmi ilyesmi. Az nem az ő stílusa. Ahhoz meg elég rég van a suliban, hogy ne dobja magát oda rögtön egy fél-véla elé, bármennyire is szépnek és jófejnek találja őket.*
| |
| | | Nessie di Alsiera
Főkarakter : főkarakter Hozzászólások száma : 1353 Kaszt : Üzenőláda : "Higgy magadban, és készülj fel arra, ami jön!"
"A sötétség nem egyenlő a gonosszal, mint ahogy a világosság sem jelent mindig jót."
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Szomb. Jan. 07, 2012 11:24 am | |
| *Nessie és daimonja épp csak sétálgattak errefelé, mikor figyelmesek lettek a vidámparkra. Talán már jártak itt ez előtt, de igazából nem emlékeznek rá, új még nekik a környék.*- Mit gondolsz? Menjünk!*Beszélte meg egymás közt a daimon és Ness, majd odaléptek a bejárathoz és besétáltak.*- Víííuw!*Szólalt meg egy harangszerű dolog.*- E-e-elnézést kisasszony, de elfelejtett jegyet venni.*Szólt a biztonság őr hangosan, ám elállt a szava, mikor Nessie megfordult. A leányzó ugyan is fél-véla teremtmény, ennél fogva hihetetlen gyönyörűsége levette az embert a lábáról. A lány a kezébe nyomott öt aranyat, pedig a belépő mindössze 3 ezüst lett volna. Mondjuk megengedheti magának, hisz nincsen pénz hiányába. Első útja a hullámvasúthoz vezetett, majd átszállt az óriáskerékre, végül a szellemkastélyba ment. Itt kissé visszariadt, majd könnyed magabiztos gyönyörűségével lépdelt a kastély falai között. Egyszer-egyszer sikerült megijednie, de még szívrohamot szerencséjére nem kapott....* | |
| | | Caleb Dawson Nellondi polgár
Főkarakter : Isabella Newton Hozzászólások száma : 95 Kaszt : Üzenőláda : Teljes kép
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Pént. Jan. 06, 2012 8:24 pm | |
| | |
| | | Eira Eilertsen
Főkarakter : dinnyesas@citromail.hu Hozzászólások száma : 113 Kaszt : Üzenőláda :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Pént. Jan. 06, 2012 8:23 pm | |
| - Hát én kószálok csak itt erre fele . * Mondja miközben a férfi arcát fürkészi mindig ott rejlik valami kis csalafintaság a tekintetében.* -Köszönöm. * Pillant le a lány magára és egy picit el is pirul hála a hidegnek ez úgy se látszik.* - Aha így már értem biztos így többen fognak megnézni meg minden,de miért pont egy ilyen kis varázsló faluban reklámozod magad miért nem valami nagyobb helyen? Biztos ott többen megnéznék hogy mit is tudsz.* A lány bele megy a játékba kíváncsi hogy mit is tud.* - Oké és persze itt a pénz is.* Nyújtja át mert persze ő se gondolta hogy ingyen lövöldözne csak azt reméli hogy nem átverés az egész így is rossz napja van bár még mindig csak mosolyog a férfira.* - Az sejtettem és szerintem majd ott is meglátogatlak.*Majd a lány előkapja a pálcáját és lő vele ötöt bár az eredményt majd Caleb mondja meg hiszen ő ért hozzá bár úgy látja hogy ez nem nyert,de hát nem is ért annyira a tűzhöz.* | |
| | | Caleb Dawson Nellondi polgár
Főkarakter : Isabella Newton Hozzászólások száma : 95 Kaszt : Üzenőláda : Teljes kép
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Pént. Jan. 06, 2012 7:43 pm | |
| *Ahogy Caleb ismét hirdetni kezdi a céllövöldét - de kinek?? - megpillantja Eirát, újdonsült kis barátnőjét. Érdekes lány az biztos, na meg igen csinos is, így Caleb hangosan ráköszön a lányra és integetni kezd neki. Eira észre is veszi őt, és habár ki tudja, hogy merre tartott, irányt változtat és elindul a céllövölde felé. Caleb arcán széles vigyor terjed szét, majd mikor a leányzó odaérkezik, mosolyogva pislog a lányra.* - Hát Te? Csáó! *köszönti a lányt lazán, a saját maga kis stílusában. Ismét egy barna pulcsi van rajta, valamint egy fekete buggyos, laza nadrág sportcipővel. Ez már afféle védjegye a srácnak.* - Csinos vagy *néz végig a lányon egy pajkos mosollyal és hogyha kicsit taplóbb lenne, talán még füttyentene is hozzá, de ezt most kihagyja. Eira kérdésre Caleb megvonja a vállát, majd végül választ is ad:* -Reklámot csinálok magamnak. Elég kevés az érdeklődő, hogyha előbb nem csábítgatom el őket. Úgyhogy itt vagyogatok egy kicsit. Aztán majd néhány hét múlva már a központi keréknél keress *bök vigyorogva a fiú a vidámpark közepére, a hatalmas kerék alatti kis standra. * -Hajrá! Csak tűzgolyók kellenek hozzá. El kell találnod mind az öt mályvacukrot és úgy megsütnöd, hogy leessenek. 7 leva lesz *vigyorodik el a srác és a markát tartja. Bizony, nála nem számít, hogy haver, barát vagy esetleg barátnő. Az ár az ár és ezt meg is követeli. Persze nem lesz probléma a lánynak, ezért is ilyen széles vigyorral nyújtja a kezét a srác Eira felé. Addig bizony nem kezdődik a party!* - Ezért 5-öt lőhetsz *veti be a bűvésztudományát Caleb és felmutatja az öt ujját úgy, hogy a tenyere néz Eira felé. Hirtelen azonban, mikor megfordítja a kezét, vagyishogy a kézfeje áll Eira felé, az ujjai helyén hófehér tollal jelennek meg. A srác elvigyorodik, végül egy csinos, tollból álló legyezővel kezdi el magát legyezni.* -Jobb vagyok, persze. De nem árt a reklám *kacsint Eirára, majd felül egy magasított székre, távolabb a pályától.* - Várom a lövéseket, Kislány! *neveti el magát és figyel.* | |
| | | Eira Eilertsen
Főkarakter : dinnyesas@citromail.hu Hozzászólások száma : 113 Kaszt : Üzenőláda :
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark Pént. Jan. 06, 2012 7:33 pm | |
| *A lány pont a céllövölde felé sétál amikor valami inkább valaki rá ordít amitől persze reflex szerűen megfordul és Calebet pillantja meg aki erőteljesen integet neki így oda is megy hozzá és köszön is neki.* - Szia! Hát te mit keresel itt? *Kérdezi a lány egy mosollyal az arcán nagyon örül hogy megint össze futhatott a férfival bár azt nem hitte volna hogy itt dolgozik főleg hogy gazdag tehát nem is a pénzért csinálja.* - Ezt kipróbálom mit szólsz? Érdekesnek tűnik és lehet hogy nyerek is valamit. * Mondja csillogó szemmel hiszen egy bűvész áll előtte és ő talán már nevezheti a barátjának csak nem fogja becsapni.* - Itt dolgozol,de miért nem értem biztos jobb vagy te mint hogy itt legyél? *Kérdez azért rá a lány.* | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Palentum vidámpark | |
| |
| | | | Palentum vidámpark | |
|
Similar topics | |
|
Similar topics | |
| |
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |