Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Üdvözöllek a Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában!
Ha Vendég vagy, és még nem tagja az oldalnak, akkor a főoldalon (www.nezabar.hu) felvételizhetsz (Felvételi -> Felvételi teszt).
Ha már tagja vagy az oldalnak, akkor lépj be. Smile
Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Üdvözöllek a Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában!
Ha Vendég vagy, és még nem tagja az oldalnak, akkor a főoldalon (www.nezabar.hu) felvételizhetsz (Felvételi -> Felvételi teszt).
Ha már tagja vagy az oldalnak, akkor lépj be. Smile
Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola

Bolgár mágustanoda tehetséges tanítványoknak
 
Főoldal linkKezdőlapHírekLegutóbbi képekTanításGalériaNezabar VallomásokÚjságInteraktív sugóRegisztrációBelépés
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Leírás
Staff
Legutóbbi témák
» Vendégeknek!
SOS Belsirion Icon_minitimeVas. Feb. 02, 2014 7:50 pm by Kaen el Jericho

» Föld alatti titkos forrás
SOS Belsirion Icon_minitimeKedd Nov. 26, 2013 7:51 pm by Steven Blackfield

» Puma háló
SOS Belsirion Icon_minitimeSzomb. Nov. 23, 2013 8:16 pm by Steven Blackfield

» Fellegszirt
SOS Belsirion Icon_minitimePént. Nov. 22, 2013 8:41 pm by Hiroshi Haku

» Elisabeth Ellen Torchwood kúriája
SOS Belsirion Icon_minitimeVas. Nov. 17, 2013 9:11 pm by Steven Blackfield

» Agatha-Land
SOS Belsirion Icon_minitimeKedd Nov. 05, 2013 8:13 pm by Lincoln Lawrence

» Társalgó - Központi terem
SOS Belsirion Icon_minitimeKedd Nov. 05, 2013 10:35 am by Sophie Lee

» Steven Blackfield háza
SOS Belsirion Icon_minitimeVas. Nov. 03, 2013 5:43 pm by Sophie Lee

» Fogadó
SOS Belsirion Icon_minitimeSzomb. Nov. 02, 2013 6:03 pm by Sophie Lee

Top posters
Cirelin de Sovalon
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Kaen el Jericho
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Aurora Valanthe Mediaris
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Kalandmester
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Jack Darkfield
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Rosetta Waylan
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Emily Kyra Beawer
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Arabella Jagusia
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Amaril Gwyneth
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Rupert Rankle
SOS Belsirion I_vote_lcapSOS Belsirion I_voting_barSOS Belsirion I_vote_rcap 
Ki van itt?
Jelenleg 10 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 10 vendég :: 1 Bot

Nincs

A legtöbb felhasználó (120 fő) Hétf. Aug. 30, 2010 7:32 am-kor volt itt.
Statistics
Összesen 2484 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Sweet Krytal

Jelenleg összesen 505860 hozzászólás olvasható. in 1980 subjects

 

 SOS Belsirion

Go down 
SzerzőÜzenet
Vendég
Vendég




SOS Belsirion Empty
TémanyitásTárgy: SOS Belsirion   SOS Belsirion Icon_minitimeHétf. Jún. 30, 2008 5:09 pm

Üdvözöllek bátorszívű belsirionos diák!
Az alábbi téma segít neked eligazodni a szakunk és a szerepjáték homályos ingoványaiban. Igyekeztem mindent összefoglalni, amire szükséged lehet, de ha bármi kérdésed adódna, tedd föl nyugodtan.


1. Szakunkról

A Belsirion szak az egyik legmisztikusabb szak. Itt a legnehezebb behatárolni, hogy pontosan merre fele is tartunk. Egyértelműen a harcmágiák, az átkok jellemzik a szakot, mégis ennél sokkal többről van szó.
A Belsirion szak adja a világnak a vadászokat, kik egy határvonalat képviselnek. Egy határvonalat jó és rossz, fény és sötét, lent és fent között. Talán ez is azt mutatja, hogy nagyon különböző jellemek járnak szakunkra. Minden esetre nem kell csalódnod a szakban, hisz itt megtanulhatod, hogyan söpörd el a zavaró tényezőket utadból, vagy épp te magad rakhatsz zavaró tényezőt elleneid orra elé.
Szakunk címerállata a sas. A sas jellemzi a bátorságot, az erőt és méltóságot, ami leginkább jellemzi a szakot.
Légy hát te is bátor, erős és méltóságteljes!
A szakunk arculata is a kettősséget és a titokzatos mágiába rejtett harcmágiát mutatja. Társaid vagy hirtelenharagúak és remek kardművészek, vagy egy más belsirionos titokzatos harcművész, ki a háttérbe vonul és az íjak hatalmát műveli.

A szakunk működését tekintve nem túl bonyolult.
Az élen jár a szakvezetőnk, Nil Vasilev, ki minden belsirionosnak a mentora. Az ő helyettese és jobb keze a szakvezető helyettes, Jard Frost. Ő tartja fenn a kapcsolatot a szakvezető és a szak diákjai között.
A szak gyakorlati irányításáért a prefektusok és a szak játékéletéért a diákképviselők felelnek. E személyek főnöke a főprefektus, Marcus Mccannt, aki felügyeli és irányítja a munkát.

Prefektusok. Az ő feladatuk a szak háttérmunkájának elvégzése. A friss tagoknak a prefektusok írnak, emellett programokat szerveznek, a szakot ötleteikkel dobják fel és folyamatosan fejlesztenek. A prefektusok kötelessége szobát adni az új diákoknak és a prefektusok segítenek eligazodni a diákoknak a Nezabar világában. Emellett a szakvezető, a szakvezető-helyettes és a főprefektus mellett a prefektusok is fogadják az előtörténeteket, valamit segítenek ezek megírásában. Egy prefektushoz bármikor nyugodtan fordulhatsz bizalommal, hisz ők felelnek a diákokért és fontos a közvetlen kapcsolat.
A másik munkakörük a szak aktív életét célozza meg. Hogy legyen játék, szerepjátékos aktivitás. Ha játszani akarsz, akkor bármelyik prefektushoz fordulhatsz. Tőlük kaphatsz eligazítást szerepjáték ügyben, segítenek neked fejlődni a játékban. Elmondják neked mitől lesz igazán jó egy hsz és mit kell tenned, ha egy mesélőbe botlasz, vagy éppen, ha nem érted hogyan is zajlik egy óra. Hozzájuk is bizalommal fordulhatsz, ha kérdésed van játékügyben

Diákképviselő: A szakvezető választja ki ezeket a diákokat. Rálátást kapnak a vezetőire és betekeintést nyernek a prefektusi munkába, sőt, ők maguk is segítik azt. Aki Diákképviselő, az jó eséllyel lehet később prefektus. Az ő elsődleges feladatuk a játék, hogy minél több diákkal játszanak.

A vezetőség és elérhetőség:
Szakvezető: Nil Vasilev
E-mail cím:
MSN cím: [Only admins are allowed to see this link]

Szakvezetőhelyettes: Jared Frost
E-mail cím: [Only admins are allowed to see this link]
MSN cím: [Only admins are allowed to see this link]

Főprefektus: Marcus Mccannt
E-mail cím: [Only admins are allowed to see this link]
Msn cím: [Only admins are allowed to see this link]

Prefektus: Anna Ivanov
E-maill cím: [Only admins are allowed to see this link]
Msn cím: [Only admins are allowed to see this link]

------------------------------------------------------------------[/size]

2. Üzenőfal

Az Belsirion üzenőfala a szak társasági életének központja. Itt nem a karaktereitek, hanem ti magatok olvashattok és kommunikálhattok szaktársaitokkal. A legfontosabb téma itt a Deridion Hírharang. Ez a tényleges üzenőfal, ahol beszélgethetsz szaktársaiddal. Érdemes minden nap nézni és minden nap írni is.

Az üzenőfal négy belső játékkal rendelkezik: Írjunk együtt körül!, Fejtörő feladványok, Akasztófás játék és Asszociációs játék. Mind a négy olyan kikapcsolódást nyújt, mely nem közvetlenül a szerepjátékhoz kapcsolódik. Ha épp nincs kedved szerepjátszani, de mégis belsirionoznál, akkor csak katt ide és játssz.

A bemutatkozó topicban önmagadról és életedről mesélhetsz. Itt megtudhatunk egyet s mást a gép előtt ülő társainkról. Ne félj leírni rövid életrajzod, mert mindenki szívesen megismerne.

Belsirionos kalandok és Vadász beavatás. Ezek már a szerepjátékhoz kapcsolódnak. A kalandoknál összefoglalókat olvashatsz a szakos mesékről és kalandokról. A beavatás, meg egy spéci belsirionos dolog, ahol felavatnak téged. Katt rá és olvasd el.


------------------------------------------------------------------

3. Főhadiszállás
Mint minden szaknak, a Belsirionnak is megvan a maga főhadiszállása. Ez amolyan klubhelység, ahová csak a szakos diákok és a tanárok léphetnek be.
Két lábon megközelíteni nem lehet a főhadiszállást, csak egyféleképpen juthatsz el oda: Ha lemész a labirintus központjába és a Társalgóból odateleportálsz az oroszlán segítségével.
A főhadiszállásunkat egy gyönyörű barlang hűvös csendje adja. A barlang tágas és a földalatti alagútrendszerrel és további termekkel bővül.
Jobbra a Bestiák csarnoka, azzal szemben a Fegyverek terme található. Szemben a küzdőcsarnok és az alagútrendszeri játékok (hamarosan!) termei.
A főhadiszálláson van általában minden szakos program megrendezve, itt gyűlnek össze a bátorszívű diákok és itt ismerkedhetnek meg egymással.


A hozzászólást Stefan Yanov Iliev összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Júl. 01, 2008 5:47 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Anna Ivanov

Anna Ivanov


Főkarakter : evan-darian@hotmail.com
Hozzászólások száma : 2035
Kaszt : SOS Belsirion Harcos
Üzenőláda : Az élet egy nagy játék, és én imádok játszani. What a Face

SOS Belsirion Empty
TémanyitásTárgy: Re: SOS Belsirion   SOS Belsirion Icon_minitimeHétf. Jún. 30, 2008 5:35 pm

4. Előtörténetek
Az előtörténetek megírásában segítségül szolgálnak neked a prefektusok, akik sok előtörténettel találkoztak már és ismerik az előtörténet megírásának ismérveit.
Az előtörténet karaktered életrajzát mutatja be. Minél hosszabb egy előtörténet (a továbbiakban előtöri), annál jobb, hisz annál kidolgozottabb és részletesebb.
Cirelin de Sovalon, az Allidon szak feje, aki ügyeli és kiteszi az előtörténeteket, összegyűjtötte a követelményeket. Íme:
Előtörténet hossza:
(Az előtörténet minden esetben a karakter előélete, tehát a hobbi, mit szeret és mit nem stb. nem tartozik bele. A szülők előélete maximum pár mondatban, de ha az előtöri 15 mondatából 10 szülők találkozásának története, akkor az úgy nem jó. Arányosan maximum pár mondat legyen ez benne, tehát eleve hosszabb követelménynél lehet több.)

Ember: Min. 15 mondat előtöri + min. 3-4 mondat kinézet és ugyanennyi jellem.
Fél-kobold, kobold, fél-óriás: Min. 20 mondat előtöri + min. 3-4 mondat kinézet és ugyanennyi jellem.
Fél-véla: Min. 30-35 mondat előtöri + min. 4-5 mondat kinézet és ugyanennyi jellem.
Fél-tünde: Min. 40-45 mondat előtöri + min. 5-6 mondat kinézet és ugyanennyi jellem.
Tünde: Min 60 mondat előtöri + min. 6-7 mondat kinézet és ugyanennyi jellem.

Kinézet és jellem esetén, ha nincs meg a minimum az nem olyan vészes, de azért ott sem megfelelő, ha mondjuk tündénél egy mondat kinézet van, tehát reálisan kell nézni.
Ha valakinek van daimonja akkor +5 mondatot kell hozzávenni az előtörihez.

Életkorok:
(Életkor minden fajnál eltérő, de elsősorban tünde fertályon kell erre figyelni.)

Ember, fél-óriás, fél-véla, fél-kobold: 14 évesen kerülnek az iskolába fixen, maximum az lehetséges, hogy mondjuk már a 15-dik életévüket töltik elsőben, vagy akkor lesznek 14 évesek, de pl. 12 éves kari nem megfelelő, és az sem, ha valaki 15 éves már, amikor elsős lesz (azaz szeptember 1-én).

Kobold: Itt lehet fiatalabb, tehát kezdheti a sulit 13 évesen simán, 12 évesen max. akkor, ha december végig betölti a 13-at. Lévén a koboldok eleve valamivel rövidebb ideig élnek, mint az emberek és egyéb átlagos fajok.

Fél-tünde: 30-35 éves korban kerülnek a suliba, ez alól kivétel nincs.

Tünde: 100-115 éves korban kerülnek a suliba, ez alól kivétel nem igazán van, maximum pár év, és erre a nagyon tuti szj minőség és a frankó előtöri adhat okot. (Tündéket minden esetben én olvasok el, tehát e téren erre amúgy is én figyelek.)

Daimon:
Daimonok esetén a már említett +5 mondatos követelmény él az előtörinél. Daimon esetén kell egy leírás (névvel, jellemmel, kinézettel, akár képpel) az állatkának 3-4 mondatban minimum. Szerepelnie kell ezen kívül az előtörténetben annak is, hogy az illető születésekor megjelent a daimonja is (esetleg minimális időn belül lehetséges ez még, esetlegesen 1-2 óra, de ez nem igazán jó, tehát lehetőség szerint ne legyen ilyen).
Szükséges még az is, hogy melyik szülőnek van daimonja, tehát melyik szülő érkezett a másik világból, vagy az ő felmenői, és neki mi a daimonja. Vagy pedig az illető diák önmaga a másik világból érkezett, így mindkét szülőjének eleve van, ezért lett neki is.

Varázstárgyak:

Csak szakvezető engedélyezhet ilyesmit (tehát, ha prefi, tanár és egyéb emberke olvas el előtörit, ha ilyesmit talál, akkor szóljon a szakvezetőjének). Egyszerűbb varázstárgyak esetén önállóan, durvábbaknál közös átbeszéléssel. Általában inkább nem, hiszen nem sok jelentősége lenne egy varázstárgynak, amit mondjuk meséért, vagy bármilyen jutalomként lehet kapni, ha mindenki ilyesmivel rohangál.

Különleges képességek:
Detto, mint a varázstárgyak. Csak szakvezetői engedéllyel, mindenképpen a négy szakvezető közös megegyezése alapján. Általában ezeket sem engedélyezzük, maximum minimálisat, mint hangulatra szemszínváltozás, hiszen ezek majd fognak járni később, ha valaki jól játszik és már itt van egy ideje, tehát bizonyított.
Kivételek:
Fél-vélák: Esetükben valamilyen minimális mennyiségű plusz csábítási erő lehetséges, de rossz szerepjáték esetén ez kapásból elvehető.
Fél-tündék: Valamivel jobban értelek a természethez, de mivel félvérek igazán a tündemágia terén nem kiemelkedőek. Az állatokkal jobban kijönnek, de egy durva grizzli agyonvágja őket is, mint az embert. Eleve ott van nekik tápnak, hogy az átlagnál szebbek, érthetnek jobban az íjászathoz pl. A látásuk, hallásuk valamivel kifinomultabb, de nem sokszorosan.
Tündék: Szebbek jóval az átlagnál, idősebbek révén a bölcsebbek is. A látásuk, hallásuk, kecsességük jóval kiemelkedőbb. Fiatal koruk miatt nem látnak olyan messze, mint Legolas, szóval nem fogják meglátni a Kegyenceket a hegységben. ^^ Természetmágiához valamilyen szinten érhetnek, és az állatok szelídítéséhez is, de a durva-vérengző grizzlit egy fiatal tünde sem fog tudni lenyugtatni.

Fegyverek:
Bárkinek lehet fegyvere, logikus kereteken belül. Belsirionosnak minden gond nélkül lehet esetlegesen kardja, íja (ez inkább tündéknél, fél-tündéknél, de nem kikötés) egyéb fegyvere, de ha az előtörije erre nem ad okot, akkor nem.
Egyéb szakos diákoknak egy józan paraszti ésszel eldönthető, hogy legyen-e fegyvere. Tőr gyakori lehet, de pl. egy Allidonos kislány ne hadonásszon karddal, ha az előtörije szerint köze nincs az ilyesmihez. Villogásra nem kell fegyver, mert akkor az első adandó alkalommal véletlenül lábon szúrja magát a mesélő kegyes segítségével.

Iskola létrejötte!!!:
A Nezabar ténylegesen szerepjátékosan is 2007. szeptemberében indította el a tanítást, tehát az, hogy az illető már négy éve hallott a suliról képtelenség, mert akkor még csak max. romok voltak a kúria helyén is, mint ahogy az is, hogy a szülei már ide jártak.

Felvételi levél:

Felvételi levelet csakis azok a diákok kaphatnak, akik Bulgáriában élnek, vagy az illető itt született, vagy ide költöztek. Egyéb külföldi diákok nem, lévén, ha a világ minden tájára küldene a suli leveket, akkor logikusan több ezer diák lenne a Nezában. Tehát nem bolgár diákok felvételiztek ide, nem kaptam semmiféle felvételi levelet.

Az előtörténeteknél figyelni kell a kiforrottságra, hogy menj bele minden részletbe, és szépen fogalmazz. Mindenképpen worldben írd meg, hogy a helyesírási hibák elkerülhetők legyenek, valamit a későbbiekben lehessen rajta változtatni.


-------------------------------------------------------------

5. Hogyan kell játszani?


A szerepjáték lényege, hogy egy szerepet formálsz meg a karaktereden keresztül. Lényegében az ő életét írod le a különböző fórumokon. Nem minden pillanatát, hisz te sem vagy mindig itt, hanem bizonyos részleteit az életének.
Karaktered élete pedig egy iskolában zajlik. Jelenleg ő egy sötét mágusiskola diákja és itt éli mindennapjait. Akkor is él és mozog és beszél és tanul, amikor te nem játszol vele. Át kell képzelned magad abba a világba, hogy ott is ugyanúgy telnek a napok, hetek, évek.
A játéktér egy fórumrendszeren alapul. Az egyes témák az iskola és a játék világának különböző helyszíneit takarják. Mindenhova, ahol jogod van írni, írhatsz, de egyes területeken csak saját felelősségre, hisz vannak tiltott területek. A szerepjátékban nyílván büntetést kapsz, ha lebuksz, de lényegében ott is tudsz játszani és ismeretlen területek mindenképpen izgalmasabbak. Azért óvva intelek például a mocsártól, hisz révén, hogy tilos oda bemenni, akár meg is halhatsz, noha te csak játszol.

Halál. Igen, ez is bekövetkezhet és mellette sok más dolog is, hisz létezik két különleges karakter, a Kalandmester és a Játékmester. Ők a mesélők. A mesélők olyanok, mint egy könyv írói. Ők irányítják az eseményeket. Mesélővel nem találkozol mindig, de amikor találkozol velük, akkor biztosan izgalmak menetelnek karaktered életébe.
Egy mesélőnek ellentmondani nem lehet. Ha ő azt írja, hogy egy tőr megsebzi a válald, akkor az úgy is van és nem játszhatod utána ki, hogy te márpedig félrehajoltál. A mesélők szava a játékban szent dolgok és megkérdőjelezhetetlen. Mesélői karakterrel a tanárok rendelkeznek.
A mesélők segítséget adnak szakos progik levezénylésében is, amik feldobják a játékot.

A játék technikai része…
Amikor játszol figyelembe, kell venned, hogy ugyan a mágia világában vagy, de mégiscsak egy kamaszdiák vagy, aki szabályok szerint él. Nyílván itt sokkal tágabbak a határok, de nem lépheted át őket még akkor sem, ha nagyon szeretnéd. Ezt nevezzük realitásnak, hogy még ebben a kiszélesített határú világban is a karaktered jelleme és mivolta fényében játssz.
Az egyes írásaidat hozzászólásoknak, röviden hsz-eknek nevezzük. Minél hosszabb egy hszm, annál jobb, persze normális formában. Épp úgy, mint az előtöriknél, a mennyiség elárulja, hogy mennyire részletesen és pontosan írtad le, hogy mit is akarsz.
Például:
A változat: Kati fürdik.
B változat: Kati 5 perce jött be a fürdőszobába. Nagyon fárasztó és kimerítő nap áll mögötte, így minden bizonnyal egy forró fürdő jól esne neki. Nem is habozik sokáig, enged magának egy kád vizet és lassan, hogy nehogy megégesse magát, beleereszkedik a kádba, majd ott ellazulva hátradől.

Nyilvánvalóan a B változat az, amelyik jobb, hisz a cselekvés körülményeit is megtudtuk. Egy hozzászólásban jó, ha leírsz mindent, legyen benne sok határozó és összetett mondatok.
Idővel, persze ahogy fejlődsz a játékban, egyre nagyobb gyakorlatod lesz benne, és remek játékos leszel. 

Mindig szem előtt kell tartanod képességeid határait! Attól, hogy mágus vagy, nem tehetsz meg minden kényed kedve szerint. Tehát, ha össze-vissza varázsolgatsz mindent, akkor az nagy mértékű moderálásra fogja sarkallni a moderátorokat. Itt is a realitás mutatkozzon. Nem kell minden varázslat, sikerüljön rögtön, és nem kell istenkedni. Sokkal nagyobbra tartjuk, ha kidolgozva leírod, hogy csak negyedszerre sikerül a varázslat, mint, ha néhány sorban leírod milyen nagy hős vagy.
Ha nem tudod érzékelni, hogy mi a reális ebben a játékban, nyugodtan kérdezz meg prefektust, vagy tanárt, vagy esetleg mesélőt, hogy ezt és ezt megteheted-e!


És végezetül hogyan is játszunk? Egy hozzászólást első szám harmadik személyben írunk.
Cselekvést * jelek közé tesszük. Példa.
*Felsétál a lépcsőn, és amikor felért, kifújja magát.*

Ha mondunk valamit, akkor gondolatjel kell, vagy semmi.

*Felsétál a lépcsőn, és amikor felért, kifújja magát.* Hé te ott! *Kiált társa után.*

Ha gondolunk valamit, hullámos vonallal jelöljük.
*Lehajtja a fejét az asztalra.* ~De unalmas ez az óra!~

Még egy fontos jelzés. Minden szerepjátékos fórumon a karaktered cselekszik. De mi történik akkor, ha te szeretnél kérdezni valamit? Van egy ún. off jelzés, ami rád vonatkozik. Ha így írsz, akkor mindenki tudni fogja, hogy ezt most játékon kívül kérdezed.
//Ne haragudjatok, hol van a szerepjáték szabályzat?//

---------------------------------------------------------

6. Hasznos linkek
Végezetül összegyűjtöttem neked azokat a linkeket, amik segítségül lehetnek ittléted során.

1. Nezabar főoldala: [Only admins are allowed to see this link]
2. Nezabar fórumfőoldala: [Only admins are allowed to see this link]

3.Belsirion szak főoldala: [Only admins are allowed to see this link] (A pontfalon a Belsirion feliratra kattintva)
4. Belsirion üzenőfal: [Only admins are allowed to see this link]
5. Belsirion főhadiszállás: [Only admins are allowed to see this link]

A segítő téma tartalmát összeállította: Anna Ivanov és köszönet Cirelin de Sovalonnak is, néhány anyagért


Ebben a témában teljes szívvel tehetsz fel kérdéseket, ha valam inem tiszta! Kérném, hogy csak prefektusok, illetve a fölöttük álló személyek reagáljanak ezekere a hszekre!
Vissza az elejére Go down
 
SOS Belsirion
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Belsirion Hangulatszoba

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nezabar Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola :: Arhivum :: Arhivum-
Ugrás: